Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-5-2018 |
Einddatum |
1-5-2019 |
Optie tot verlenging |
nee |
|
40,00 |
Toelichting aantal uur per week |
|
Aantal posities |
1 |
|
|
Opmerkingen maximum tarief |
Uurtarief incl. alle onkosten ex. btw dient u zelf te bepalen |
Korte beschrijving functie, kentaken, competenties. Beschrijving afdeling
Digital Business Solutions is een nieuwe afdeling die zich gaat richten op het realiseren van digitale oplossingen en data services voor bedrijven in de haven en hun klanten die zich richten op het optimaliseren van de logistieke keten en netwerken. In een eigen innovatie lab werden ideeën ontwikkeld en getoetst. Succesvolle concepten worden vervolgens tot professionele producten omgebouwd en aangeboden aan klanten. In Rotterdam en wereldwijd. Een van deze producten is Pronto, een platform voor Port Call Optimisation.
Opdracht beschrijving/belangrijkste werkzaamheden
Als project management officer (PMO) houd jij je voornamelijk bezig met het ondersteunen van het team dat bestaat uit Business Lead, Product Lead en Developers voor de implementatie van pilotprojecten bij klanten. Je zet projectplanningen op, werkt roadmaps uit en stuurt op de voortgang van meerdere projecten/pilots. Je ziet er op toe dat de data-uitwisseling met de klant goed verloopt. Kortom: je faciliteert het klantproces rondom de projecten/pilots. Je bewaakt de scope, afspraken en budgetten van deze projecten. Je signaleert knelpunten en je bent verantwoordelijk voor het aandragen van oplossingen hiervoor. Je jaagt interne en externe stakeholders na. Je draagt de zorg voor diverse status rapportages zoals bijvoorbeeld financiële rapportages t.a.v. project- en pilotbudgetten.
Een project management officer (PMO), die graag meebouwt aan het team dat met Pronto het voortouw neemt bij de digitalisering revolutie die op dit moment plaatsvindt in de logistieke sector. Een pragmatische teamplayer die flexibel is, een start up mentaliteit heeft en goed kan plannen en organiseren en die graag een bijdrage wil leveren aan het commerciële succes van Pronto door succesvolle pilots te realiseren bij klanten. Je komt in een zeer dynamische omgeving te werken, waarin omgaan met onzekerheid en wendbaarheid een absolute must zijn.
Competenties:
• Communicatief vaardig
• Klantgericht en coachend
• Accuraat en kwaliteitsgericht
• Zelfstandig en probleemoplossend
• Open en transparant
• Resultaat- en oplossingsgericht;
• Kwaliteits- en organisatiebewust;
• Integer;
• Brede blik (kijkt verder dan alleen de “eigen discipline”).
|