Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1834
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
6 maanden
|
Opleidingsniveau
|
MBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
24 tot 36 uur
|
Verloopt op
|
08-05-2018 09:00
|
Als Medewerker Klantcontact Eerstelijns Dienstverlening ben je wisselend inzetbaar bij de telefonie als bij de balie burgerzaken. Bij de werkzaamheden bij de telefonie ben je verantwoordelijk voor het ontvangen, registreren, uitzetten en afhandelen van vragen aan de telefoon. Bij de balie burgerzaken ben je verantwoordelijk voor de aanvragen en uitgiften van reisdocumenten en diverse uittreksels. Voor een juiste registratie van het klantcontact en het juist beantwoorden van een vraag bedien je diverse digitale systemen, zoals het telefoonsysteem, het klantbegeleidingssysteem, het klantcontactsysteem, de kennisbank en diverse andere backoffice-applicaties. Van belang is dat je klanten vriendelijk en op een professionele wijze te woord staat en dat je een snelle en duidelijke vraagstelling bevordert. Je bent inhoudelijk goed op de hoogte van datgene wat er binnen de organisatie/een gemeente speelt en kunt onze inwoners ook inhoudelijk een stap verder helpen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.
Gunningscriteria (weging)
2. Je beschikt over een afgeronde opleiding Burgerzaken (BOBZ) 20%);
3. Je hebt minimaal twee jaar aantoonbare werkervaring met klantcontact binnen de gemeente in de afgelopen vier jaar (40%);
4. Je bent flexibel inzetbaar en niet gebonden aan vaste werktijden (20%);
5. Je hebt aantoonbare kennis van administratieve processen en het werken met een CRM systeem (15%);
6. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (5%).
|