Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1850
 
Opdracht
Interim Coördinator Meerjarenbegroting
 
Sluitingsdatum
2018-05-14 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1850

Aanvang

Z.s.m.

Duur

12 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

32 tot 36 uur

Verloopt op

14-05-2018 09:00

 

 

 In de periode tot eind 2018 werk je aan:
De coördinatie van begrotingsproces 2019-2022;
Het leveren van een bijdrage aan de doorontwikkeling van de begroting (programma-indeling);
Het documenteren en vastleggen van dit begrotingsproces;
De projectleiding van het verder digitaliseren van het P&C-proces;
De coördinatie van de beantwoording van bestuurlijke vragen (College en Raad);
Opstellen financieel beleidsadvies (ad-hoc basis).
 
 
Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 99,61 (schaal 12);
2. Voltooide financieel-economische opleiding op minimaal HBO-niveau;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de coördinatie van de Gemeentebegroting, in een 50.000+ gemeente, in de afgelopen 5 jaar;
4. 2 relevante referenties bij gemeenten.
 
 
Gunningscriteria (weging)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op de centrale financiële afdeling van een (middel)grote gemeente, in de afgelopen 5 jaar (30 punten);
6. Aantoonbare actuele kennis van- en ervaring met BBV (30 punten);
7. Mogelijkheid om kandidaat na 31/12/2018, kosteloos in loondienst over te nemen (20 punten);
8. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Sterk in het gebruik van Excel
Actuele kennis van het BBV
Communicatief sterk (zowel mondeling als schriftelijk)
Kerncompetenties: resultaatgericht, analytisch, op samenwerking gericht en organisatiesensitief
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht