Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1873
 
Opdracht
Medewerker Burgerzaken (flexibel)
 
Sluitingsdatum
2018-05-15 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving
Aanvang z.s.m. 
Duur 4 maanden
Opleidingsniveau HBO 
Optie tot verlenging
Uren per week 6 tot 9 uur
 
 
 
Opdracht
Voor het verwerken van aanvragen en uitreiken van reisdocumenten is de gemeente op zoek naar medewerkers die flexibel inzetbaar zijn en in de avonduren deze werkzaamheden uitvoeren. Als medewerker frontoffice burgerzaken ben jij tijdens baliewerkzaamheden het visitekaartje van de gemeente. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de burger en je geeft hen een welkom gevoel. Je adviseert en informeert de burgers bij het aanvragen van documenten, zoals paspoorten en rijbewijzen en je draagt zorg voor de verwerking ervan. Je hebt genoeg ervaring om aanvragen zelfstandig af te handelen en je bent flexibel inzetbaar op verschillende avonden. 
 
 
Vereisten / knock-outcriteria
Je bent tussen de 6 uur en 9 uur per week beschikbaar
Flexibel inzetbaar op dinsdag, woensdag en vrijdag tussen 17.00 en 20.00 uur
 
 
Gunningscriteria (weging)
4. Je hebt aantoonbare werk ervaring met het afhandelen van aanvragen van rijbewijzen en reisdocumenten 
5. Je hebt een afgeronde HBO opleiding 
6. Je hebt een HBO opleiding gevolgd 
7. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase 
 
Type opdrachtgever
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht