Beschrijving
Aanvang z.s.m.
Duur 4 maanden
Opleidingsniveau HBO
Optie tot verlenging
Uren per week 6 tot 9 uur
Opdracht
Voor het verwerken van aanvragen en uitreiken van reisdocumenten is de gemeente op zoek naar medewerkers die flexibel inzetbaar zijn en in de avonduren deze werkzaamheden uitvoeren. Als medewerker frontoffice burgerzaken ben jij tijdens baliewerkzaamheden het visitekaartje van de gemeente. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de burger en je geeft hen een welkom gevoel. Je adviseert en informeert de burgers bij het aanvragen van documenten, zoals paspoorten en rijbewijzen en je draagt zorg voor de verwerking ervan. Je hebt genoeg ervaring om aanvragen zelfstandig af te handelen en je bent flexibel inzetbaar op verschillende avonden.
Vereisten / knock-outcriteria
Je bent tussen de 6 uur en 9 uur per week beschikbaar
Flexibel inzetbaar op dinsdag, woensdag en vrijdag tussen 17.00 en 20.00 uur
Gunningscriteria (weging)
4. Je hebt aantoonbare werk ervaring met het afhandelen van aanvragen van rijbewijzen en reisdocumenten
5. Je hebt een afgeronde HBO opleiding
6. Je hebt een HBO opleiding gevolgd
7. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase
|