Beschrijving
Van 25-6-2018 t/m 5-11-2018
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Uren: 32 per week
Opdrachtomschrijving
Het sectiehoofd geeft leiding aan de frontoffice Werk Inkomen Zorg (Gebiedsteam Jeugd/WMO, toegang, schuldhulpverlening, werk en inkomen).
Taken zijn:
Leiding geven :
-Sturen op en bewaken van resultaten (o.a. doorlooptijden, klanttevredenheid, financiën)
-Sturen op de gemaakte werk- en procesafspraken (nav. recent afgeronde LEAN-project)
-Toezien en sturen op kwaliteit van de dienstverlening (planmatigheid, hanteren methodieken, efficiënt gebruik instrumenten).
Coachen:
-Het middels bespreken van casuïstiek/thematiek vakinhoudelijk adviseren, coachen en ondersteunen van medewerkers, ten behoeve van een juiste indicatiestelling of behandeling.
-Het geven van consult en consultatie met betrekking tot algemene en (psycho)diagnostische aspecten van het hulpverleningsbeleid.
- Het leveren van een vakmatige inbreng in het op- en bijstellen van leefzorgplannen, het inschatten van een risicovolle (gezins)situatie en bijbehorende veiligheidsaspecten en verzoeken tot onderzoek naar de Raad voor de Kinderbescherming in het Gebiedsteam
Doorontwikkeling
-Het leveren van bijdragen aan de beleidsontwikkeling van het Sociaal Domein
-Samen met het team vormgeven van regievoering en casemanagement.
Kandidaatomschrijving
Wat zoeken we?
Ervaren leidinggevende die:
Besluitvaardig, daadkrachtig en resultaatgericht is;
Analytisch vermogen bezit ( benodigd om de aard en ernst van de situatie te kunnen inschatten en een juist advies te kunnen geven);
Kennis en bevoegdheid heeft van diagnostiek, psychologie en psychopathologie, opvoedingsstijlen en – vaardigheden, de sociale kaart, therapeutische (crisis)interventies en wettelijke kaders (Participatiewet, Jeugdwet en WMO) ;
Flexibiliteit en doorzettingsvermogen heeft om een bijdrage te kunnen leveren aan de doorontwikkeling van het team en daarnaast stressbestendig is;
Beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en laagdrempelig is in het contact;
Bij voorkeur ervaring heeft met werken binnen de lokale overheid.
Kennis
Academisch opleiding (bv. studie ontwikkelingspsychologie, orthopedagogiek)
Kennis van de voor de werksoorten relevantie methodieken (o.a. oplossingsgericht werken), behandelmethodes, protocollen, procedures.
Gespreksplanning
Gemeente Horst aan de Maas nodigt 3 kandidaten uit voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken zullen plaatsvinden op donderdagmiddag 31 mei 2018. Wij verzoeken de kandidaten hier uitdrukkelijk rekening mee te houden.
Contact over de opdracht en/of procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Banenplein Limburg. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk hierover geen contact met gemeente Horst aan de Maas op te nemen.
Heeft u zich nog niet geregistreerd als aanbieder op banenpleinlimburg.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. U kunt helaas zonder registratie geen offertes indienen voor de lopende opdrachten. Na goedkeuring van de registratie kunt u via www.banenpleinlimburg.nl offertes indienen voor nieuwe opdrachten.
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar tenminste een afgeronde HBO opleiding.
Beschikbaarheid
Op CV aantoonbaar beschikbaar in de gevraagde periode van 25 juni 2018 tot en met 05 november 2018 voor tenminste 24 uur per week. Vermeld dit duidelijk op het CV!
|