Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1875
 
Opdracht
Senior Projectleider uitbreiding bedrijventerrein
 
Sluitingsdatum
2018-05-16 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Overijssel
 
Beschrijving
Aanvraagnummer 1875
Aanvang Z.s.m. 
Duur 24 maanden
Optie tot verlenging Mogelijk maar nog niet bekend.
Uren per week 18 tot 24
 
 
Voor deze uitbreiding zoeken wij een projectleider die samen met de ondernemers deze uitbreiding realiseert. De projectleider is enerzijds de coördinator en regisseur van het project (inhoud en doel) anderzijds is hij de linking pin naar de omgeving. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven collega met gevoel voor ondernemerschap
 
 
 
Opdracht
Wat gaat u doen:
Aansturen van de projectgroep en eventueel externe partners;
Adviseren en aansturen van het project wat nu in de initiatieffase zit;
Bewaken van de planning, het proces en resultaat;
Signaleren en oplossen van knelpunten;
Borgen van de kwaliteit d.m.v. voortgangsrapportages, evalueren van het project met het projectteam;
De gemeente vertegenwoordigen bij inspraak- en voorlichtingsbijeenkomsten;
Kaders ontwikkelen, waarbij de markt en bestuurlijke wensen in het oog gehouden moeten worden;
Daarnaast kan de projectleider ingezet worden op eventuele andere relevante projecten.
 
 
Wat vragen we van u:
Te beschikken over een relevante HBO- of academische opleiding;
Minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 8 jaar binnen een overheidsinstelling als projectleider op het ruimtelijke vlak;
Communicatief vaardig, ondernemend en resultaat gericht te zijn;
Gevoel voor politiek-bestuurlijke en ambtelijke verhoudingen;
Integraal te kunnen denken en sturen; van abstract naar praktisch en v.v.;
Te beschikken over onderhandelingsvaardigheden, kennis van de commerciële markt en bestuurlijke wensen;
Om te kunnen gaan met belangentegenstellingen.
 
 
Gunningscriteria (weging)
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als ruimtelijk projectleider in de afgelopen 8 jaar;
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke instelling in de afgelopen 8 jaar;
Kennis van- en ervaring met gespreks- en onderhandelingsvaardigheden en kennis van de commerciële markt, aantoonbaar gemaakt doormiddel van relevante werkervaring of opleiding/cursussen;
Minimaal afgeronde hbo bachelor opleiding;
Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase.
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht