Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
111191
 
Opdracht
Supervisor Servicepunt
 
Sluitingsdatum
2018-05-16 16:32
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
(Algemeen) management
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Startdatum 1-6-2018
Einddatum 1-9-2018
Optie tot verlenging ja
Aantal uur per week 36,00
 
 
Je beschikt over ruime kennis en ervaring op het gebied van webcare. Je toont eigenaarschap, bent flexibel en ondernemend. 
Als teamcoach ben je de sparringpartner en aanspreekpunt voor de medewerkers van het Servicepunt. Je bent operationeel verantwoordelijk voor de aandachtsgebieden die aan jou zijn toegewezen waarbij het accent op webcare ligt. Je bent coach voor de medewerkers die deze dienstverlening verzorgen. Je hebt talent om met collega’s onderwerpen op een opbouwende manier te bespreken, zodat het niveau van de dienstverlening wordt verhoogd. Je communiceert handig en gebruikt daarbij je humor en creativiteit.
 
Naast de verantwoordelijkheid voor je aandachtsgebied zorg je samen met de andere teamcoaches voor de operationele aansturing van de werkvloer. We zoeken een teamplayer met natuurlijk overwicht. Je bent oplossingsgericht, je stelt prioriteiten en houdt overzicht. Je werkt graag in een dynamische omgeving en houdt het hoofd koel. Je bent vriendelijk, enthousiast en positief ingesteld. Je komt met voorstellen ter verbetering van de efficiency en effectiviteit van de dienstverlening. Je denkt vanuit het perspectief van de klant. Deze ervaart een topdienstverlening door medewerkers die hun werk met plezier invulling geven.
 
Je legt verantwoording af aan het management van het Servicepunt.
 
 
Functie-eisen 
 
In deze functie zijn dienstverlenende en coachende vaardigheden leidend. Je beschikt over de gemeentebrede competenties resultaatgerichtheid, klantgerichtheid en samenwerken. Daarnaast beschik je over de competenties omgevingsbewustzijn, politieke sensitiviteit en plannen en organiseren. 
 
Harde eisen:
Minimaal HBO werk- en denkniveau 
Ruime aantoonbare ervaring met motiveren en coachen van medewerkers
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
Beschikbaar in de periode juni, juli met eventuele uitbreiding augustus 2018
 
Zachte eisen:  
Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie in een KCC omgeving 
Ervaring met het interpreteren van callcenter software 
Passend in het bestaande team teamcoaches 
Sparring partner voor management servicepunt

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht