Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1896
 
Opdracht
Medewerkster KCC Telefonisch Informatie Centrum
 
Sluitingsdatum
2018-05-25 09:20
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
Aanvang Z.s.m. 
Duur 3 maanden
Opleidingsniveau MBO 
Optie tot verlenging Mogelijk maar nog niet bekend. 
Uren per week 20
 
 
 
Binnen het cluster KCC is per direct behoefte aan ondersteuning van medewerker TIC. Je verricht de volgende taken:
Je draagt zorg voor de afhandeling van eerstelijns vragen die telefonisch worden gesteld;
Je verstrekt telefonisch algemene informatie;
Je verbindt zo nodig inkomende gesprekken op het hoofdnummer door naar het correcte toestel c.q. de correcte persoon. Je raadpleegt daartoe het gemeentelijk informatiesysteem;
Je vraagt terzake door zodat op een juiste en snelle wijze kan worden doorverbonden;
Je verwijst zonodig door naar andere (semi)-overheidsinstellingen;
Je behandelt meldingen in het kader van het meldpunt Openbare Ruimte en start daarvoor de administratieve procedure op (inname melding, intern doorzetten en bewaking van de afhandeling);
Je maakt afspraken voor het ophalen van grofvuil en snoeiafval;
Je stelt terugbelnotities op;
Je beheert de gemeentelijke e-mailbox;
Je draagt zorg voor de afhandeling van vragen die via Facebook, Whatsapp en Twitter worden gesteld;
Je verricht overige werkzaamheden passend binnen de doelstelling van de organisatie, afdeling en/ of cluster.  
 
 
Profiel
Je beschikt over:
MBO werk en denk niveau, bij voorkeur receptioniste/telefoniste;
Tenminste  twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
Kennis van of affiniteit met gemeente is een pré;
Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Een (heldere) telefoonstem;
kennis van MS office (excel, word, outlook), Cees en Gis-Viewer is een pré;
Niet bang om iets nieuws te proberen.
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht