Beschrijving
Startdatum 01-08-2018
Einddatum 31-12-2018
Optie tot verlenging 2 x een half jaar
Uren per week 32
Ondersteunen van het team Congressen en Evenementen van de Dienst Communicatie.
Doorontwikkelen dienstverlening van het team Congressen en Evenementen van de Dienst Communicatie.
Verantwoordelijkheden
In de functie van Organisator Congressen:
Ben je een ‘spin in het web’ binnen het team. Tijdens ieder project werk je nauw samen met een adviseur congressen en de collega’s van de front office.
houd je je bezig met de planning, voorbereiding en uitvoering van alle facilitaire en logistieke zaken. In dit kader ben je onder andere verantwoordelijk voor de locatie, inrichting, aankleding, catering en techniek, van briefing tot en met evaluatie.
zorg je er tevens voor dat alle gemaakte afspraken in de detailplanning van het productiedraaiboek terechtkomen en dat iedereen hiervan op de hoogte is.
leid je de financiële afhandeling met de leveranciers in goede banen.
zorg je, samen met de front office, voor de communicatie met en registratie van de deelnemers aan het congres. Met elkaar verzorgen jullie daarnaast de conferentiebescheiden, zoals badges en congresmappen.
Vakmatige taken
Plannen en overzicht bewaken
Voorbereiden en uitvoeren
Ontwikkelen (middels kennis/ervaring/netwerk delen)
Werkervaring
in de afgelopen 8 jaar minimaal minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als eventmanager/congresorganisator is een eis.
aantoonbare ervaring met evenementen als onderdeel van de communicatiemix is een eis.
ervaring met een registratietool (zoals Momice) is een wens.
recente ervaring met evenementenorganisatie binnen een grote organisatie (20.000 medewerkers) is een wens.
|