Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
001561
 
Opdracht
Senior Office Manager
 
Sluitingsdatum
2018-06-04 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
Startdatum 13-08-2018
Einddatum 31-12-2018
Optie tot verlenging Ja, maximaal 1 x 12 maanden of 2 x 6 maanden.
Uren per week 36
 
Doelstelling
Een effectieve en efficiënte ondersteuning van de programmadirecteur en het portefeuille-team.
 
Verantwoordelijkheden
Algemeen
De senior office manager is verantwoordelijk voor de adequate ondersteuning van de programmadirecteur en het team. Daarnaast is deze verantwoordelijk voor het tijdig opleveren van de juiste (financiële) rapportages, het opstellen en bijhouden van resources. Het onderhouden van de administratieve systemen (planon, intranet) en de archivering van de relevante documentatie. De senior office manager  is het eerste aanspreekpunt voor het team en verantwoordelijk voor het organiseren en faciliteren van workshops, bijeenkomsten en vergaderingen.
Netwerk
Het opbouwen en onderhouden van (nieuwe) netwerken ten behoeve van gezamenlijke aanpak van secretariële werkzaamheden en het maken van uitvoeringsafspraken, zodat de effectiviteit en efficiëntie van de uitvoering van secretariaat wordt verhoogd.
Informatieverstrekking
Het zijn van eerste aanspreekpunt voor vragen van collega’s en/of externen over het team, zodat het team bereikbaar is voor collega’s en externen.
Agendabeheer
Het beheren van de agenda van de programmadirecteur - het op urgentie en relevantie inschatten van vergaderverzoeken; het bevestigen van afspraken en het afzeggen ervan bij verhindering, zodat de aanwending van tijd optimaal wordt benut.
Advisering
Het overzicht houden over meerdere projecten en programmaonderdelen en daarbij de potentiële samenloop detecteren. Daarnaast bewaking van de voortgang en hierover adviseren aan de programmadirecteur.
 
Vergaderingen en bijeenkomsten
Het organiseren van de logistiek rond vergaderingen en bijeenkomsten (locaties, catering, routebeschrijvingen etc.), zodat deze in optimale omstandigheden kunnen plaatsvinden. Het tijdig verspreiden van de vergaderstukken naar de deelnemers, zodat de deelnemers zich optimaal kunnen voorbereiden. Het aanmelden, ontvangen en begeleiden van deelnemers naar vergaderingen en bijeenkomsten, zodat vergaderingen en bijeenkomsten efficiënt en effectief kunnen plaatsvinden. Het verslag leggen van de vergaderingen/bijeenkomsten, zodat hetgeen dat daar besproken is vastligt en een basis ontstaat voor sturing op resultaten. Het archiveren van vergaderstukken en verslagleggingen, zodat afspraken en besluiten vastliggen en een basis ontstaat voor sturing. Daarnaast is termijnbewaking ten behoeve van de actiepunten een belangrijke taak. Het aanspreken van collega’s op hun verantwoordelijkheid t.a.v. onder meer uitvoering van actiepunten.
 
 
Vakmatige taken
Complex agendabeheer;
Periodiek rapportages samenstellen en bewaken van de rapportagetermijnen;
Ondersteuning van de programmadirecteur bij het opzetten van de (financiële en algemene) administratie en deze bewaken;
Methodistische ondersteuning voor PRINCE2 van programma en projectmanagers;
Zorgdragen voor de (centrale) archivering met inachtneming van de richtlijnen hiervoor;
Coördinatie en controle van alle communicatie en correspondentie;
Organiseren, voorbereiden, faciliteren en vastleggen bijeenkomsten en vergaderingen;
Zorgdragen voor de verbinding tussen de programma's, projecten en de lijnorganisatie;
Communicatie - intranet en stakeholders;
Overzicht houden over meerdere projecten en programmaonderdelen en hierbij de potentiële samenloop waarnemen;
Voortgangsbewaking van de projecten en hierover adviseren aan de programmadirecteur.
 
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht