Beschrijving
Startdatum 18-6-2018
Einddatum 1-1-2019
Uren per week 16
Optie tot verlenging 2 x 3 maanden
Als functioneel beheerder werk je gestructureerd, planmatig en beschik je over analytische en sociale vaardigheden om de brug te vormen tussen gebruikersorganisatie, afdeling ICT en leverancier.
Het is jouw doel om in deze rol kwalitatieve oplossingen te realiseren waarbij je een tevreden gebruiker hoog in het vaandel hebt staan.
De belangrijkste taken zijn:
sparringpartner zijn voor de functioneel applicatie beheerders
inrichten van autorisaties, processen, tabellen, gegevensverzamelingen in Key2Financien
het verder op orde brengen van de documentatie van Key2Financien
het in beeld brengen en houden van koppelvlakken en gegevensuitwisseling
ondersteuning geven bij problemen en deze oplossen
testen van functionaliteit zowel bij projecten als bij releases en fixes
optreden als intermediair tussen gebruikers en leveranciers
begeleiden van acceptatietests
ontwikkelen en beheren van queries op basis van SQL en de BI-tool Webfocus
eventueel deelnemen aan projecten
Opleiding
De kandidaat heeft minimaal HBO werk- en denk niveau in relevante richting,
zoals bijv. Bedrijfskundige Informatica of een opleiding in deze richting.
Werkervaring
De kandidaat heeft minimaal 3 jaar relevante werkervaring als beheerder van Key2Financien.
Competenties
empatisch vermogen
resultaatgerichtheid
klantgerichtheid
organisatiesensitiviteit
stressbestendigheid
accuratesse
anticiperen
analytisch vermogen
|