Beschrijving
Startdatum: 18 juni 2018
Einddatum: 13 augustus 2018
Optie tot verlenging: 2 maal 2 maanden
Uren per week: 36
De afdeling Afvalinzameling is verantwoordelijk voor de uitvoer van de taken die voortvloeien uit de afvalstoffenverordening.
In die rol is zij naast inzamelaar ook regisseur van de afvoer van de huishoudelijke afvalstromen die in de gemeente vrijkomen.
Opdracht
Dagelijks leidinggeven aan een rayon (20 medewerkers / 20 fte):
Plant en verdeelt het werk en bewaakt de voortgang en de kwaliteit;
Begeleidt de medewerkers bij de dagelijkse werkzaamheden;
Houdt werkoverleg;
Houdt toezicht op de naleving van Arbo-richtlijnen;
Zorgdragen voor de realisatie van de producten van het rayon;
Draagt zorg voor het inzamelen van afval;
Verricht werkzaamheden in het kader van de reiniging;
Handelt klachten af;
Verricht voor- en nacalculaties en verzorgt offertes voor klanten;
Begeleidt kleinschalige multidisciplinaire projecten en voert deze uit;
Maakt contractafspraken met klanten;
Verzorgt rapportage verordening bedrijfsafvalstoffen;
Verricht werkzaamheden in het kader van integraal werk;
Voert afstemmingsoverleg;
Organiseert en coördineert activiteiten.
Vereisten
1. Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding;
2. Aantoonbare kennis op het gebied van afvalinzameling, blijkend uit gevolgde cursussen, opleidingen en/of werkervaring;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als leidinggevende bij een afvalinzamelingsbedrijf
Competenties
Klantgericht werken; het kennen en doorzien van de belangen van de klant en leveren volgens de specificaties van de klant. Het opbouwen van een relatie met de klant door deze te betrekken bij de organisatie en op deze wijze doelgericht aan klantvriendelijkheid te werken;
Communiceren; luisteren naar de boodschap van de ander; denkbeelden uitwisselen en afstemmen van verwachtingen en concrete afspraken maken;
Samenwerken; met anderen richten op een gemeenschappelijk doel, ook wanneer het een onderwerp betreft dat niet direct van persoonlijk belang is. Het helpen van anderen en het delen van resultaten van het werk.
Daarnaast is van belang dat de functionaris in algemene zin invulling geeft aan het competentieprofiel zoals dat omschreven is in het profiel Management Operatie (MO) :
Kennis van het vak;
Kennis van de organisatie;
Beslissen;
Communiceren;
Delegeren;
Klantgericht werken;
Leidinggeven;
Plannen en organiseren;
Samenwerken;
Stressbestendig;
Creatief;
|