Beschrijving
Van 25-6-2018 t/m 31-8-2018
Optie verlenging: 3 x 4 maanden
Uren: 20 per week
Opdrachtomschrijving
Als servicedesk medewerker help je klanten met software en hardware issues. Dit doe je via de telefoon, email en op de werkplek van de klant. Je weet als geen ander hoe je een storing moet analyseren. Dit doe je door de juiste vragen te stellen om zo achter de kern van het probleem te komen. Je werkt nauwkeurig en ben proactief. Vanzelfsprekend geeft het jou extra veel voldoening wanneer jij een probleem oplost en hiermee bijdraagt aan een mooie klanttevredenheid.
Wat vragen we van jou?
Een afgeronde MBO niveau 4 opleiding in de richting van ICT
Ervaring op een ICT-servicedesk
Kennis en ervaring met Windows 7, Exchange, VMware, RES Workspace en smartphones
Je bent bekend met het beheer van gebruikersaccounts in Active Directory
Je kan kennisitems maken en beheren
Je bent communicatief vaardig en je vindt het leuk om klanten van dienst te zijn
Je kan goed onder druk presteren
Kennis van Topdesk is een pré
Je bent in het bezit van een auto en bereidt om ook te werken op een externe locatie
|