Beschrijving
Aanvang z.s.m.
Duur Twee periodes (16 juli t/m 10 augustus; 27 augustus t/m 7 september) (data kunnen iets fluctueren)
Opleidingsniveau MBO
Optie tot verlenging Mogelijk maar nog niet bekend.
Uren per week 24 tot 36 uur
De opdracht bestaat uit twee delen:
1. Realiseren van diverse marketing- en communicatie uitingen, zowel online als offline, voor opdrachtgevers
Verzorgen van de vormgeving van intern druk- en reproductiewerk (adviseren over de opmaak en vormgeving, ontwerpen van de vormgeving)
Ontwerpen van creatieve uitingen (rekening houdend met de huisstijl)
Onderhouden van contacten met externe leveranciers en interne klanten
2. (Pro)actief meedenken met de klant
Adviseren van opdrachtgevers omtrent de inzet van grafische informatiedragers (zowel online als in print), grafische technieken en materiaalkeuze. Hierbij speelt de beweging van print-uitingen naar digitale middelen een belangrijke rol en zullen digitale middelen dus de voorkeur verdienen.
Afstemmen met en informeren van de opdrachtgever gedurende de projectperiode
Doornemen van de briefing en bij onvolledigheid of onduidelijkheid afstemmen met de opdrachtgever
Opzetten van uitingen en/of op basis van briefings, binnen de huisstijl
Vervaardigen van grafische uitingen, uitvoeren van dtp- en correctiewerkzaamheden, eventueel controleren proeven en aanleveren (gecertificeerde) definitieve documenten
Selecteren en bewerken van benodigde beelden
Incidenteel zorgdragen voor intern druk- en reproductiewerk met behulp van print-, kopieer- en afwerkapparatuur
Vereisten / knock-outcriteria
1. Beschikbaarheid in de genoemde periodes (inclusief flexibiliteit indien de startdatum voor de tweede periode iets fluctueert);
2. Afgeronde grafische opleiding (MBO) en/of afgeronde relevante certificaten/diploma’s waaruit blijkt dat de kandidaat over de nodige grafische vormgeving kennis beschikt;
3. Kandidaat beschikt over een (digitaal) portfolio met voorbeeldwerk en/of een website waar voorbeeldwerk op zichtbaar is; dit dient te worden opgenomen in het CV
|