Beschrijving
Startdatum: 2-7-2018
Einddatum: 31-12-2018
Optie tot verlenging: 6 x 6 maanden
Aantal uren per week: 54
Opdrachtomschrijving
Vanaf juli 2018 zijn wij op zoek naar een Specialist Burgerzaken ter ondersteuning van tijdelijke extra werkzaamheden
die Bureau Backoffice van de afdeling Publieke Dienstverlening komt versterken.
De Backoffice valt samen met bureau Telefonie en bureau Frontoffice onder de afdeling Publieke Dienstverlening bij de sector Middelen en Dienstverlening.
In de Backoffice worden de complexere werkprocessen op het gebied van burgerzaken en vreemdelingenzaken afgewikkeld.
De werkzaamheden binnen de functie Specialist Publieke Dienstverlening hebben betrekking op uitvoering en mutaties in de BRP en nationaliteit
(denk aan: afspraken met burgers, telefoondienst, in het kader van afspraken 1e inschrijving, 1e en hervestiging (VOW), bestuurlijke boete, controle bronddocumenten, VOE, Naturalisatie/Optie, Correctieverzoeken, Geslachtswijziging, Adoptie, IPR).
Kandidaatomschrijving
HBO-opleiding, bij voorkeur HBDO differentiatie Burgerzaken en/of BRP specialist en Internationaal Privaatrecht.
Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal (eis) en bij voorkeur ook meerdere andere talen.
Enkele jaren Vaktechnische praktijkervaring op het gebied van Burgerzaken/Publieke dienstverlening.
In staat om internationaal privaatrecht (IPR) en andere relevante wet- en regelgeving en jurisprudentie op het gebied van Burgerzaken toe te passen.
Ervaring met het uitvoeren van BRP-mutaties is een voorwaarde.
Een integere en klantgerichte werkhouding, goede communicatieve vaardigheden, verantwoordelijkheidsgevoel en u toont initiatief.
Een flexibele teamspeler die in staat en bereid is om mee te denken met de vertaling van allerlei ontwikkelingen naar concrete activiteiten.
Eisen
Opleiding
De kandidaat heeft een Hbo-diploma.
Werkervaring
De kandidaat heeft minimaal 1 jaar relevante werkervaring in soortgelijke functie in het bijzonder:
* Ervaring met afspraken betreffende optie/naturalisatieverzoeken, correctieverzoeken, IPR gerelateerde zaken, adoptie, 1e en hervestiging buitenland en beoordelen brondocumenten. * Het verwerken van mutaties in de BRP.
Competenties
De kandidaat heeft aantoonbare kennis van IPR en BRP.
Competenties
De kandidaat heeft de volgende competenties:
communicatief sterk
goede schrijfvaardigheid
flexibel
integer
klantgericht.
|