Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Secretaris
 
Sluitingsdatum
2018-07-02 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

 

Het betreft een tijdelijke opdracht voor een initiële periode van 3 maanden met de mogelijkheid tot verlenging, telkens voor 3 maanden tot maximaal eind 2019. Het betreft een opdracht met een verwachte tijdsbesteding van gemiddeld 32 uur per week. De beoogde startdatum is/ligt rond  15 augustus 2018. Dit betreft een vervangende aanvraag voor een opdracht die drie jaar geleden via een aanbesteding is ingevuld 

 
 
 
 
 
De voorgestelde kandidaat heeft inhoudelijk goede en actuele kennis (opgedaan in de laatste 5 jaar) van de gemeentelijke beleidsterreinen en werkprocessen?
 
De voorgestelde kandidaat heeft een HBO werk-en denkniveau?
 
De voorgestelde kandidaat heeft aantoonbare recente (opgedaan in de afgelopen 5 jaar) ervaring als inhoudelijk ondersteuner en vraagbak voor een extern werkend accountteam, interne experts en projectleiding en gemeenten?
 
De voorgestelde kandidaat heeft aantoonbare werkervaring in het leveren van rapportages en vraagafhandeling in een binnendienstfunctie?
 
De voorgestelde kandidaat heeft aantoonbare ervaring (opgedaan in de laatste 5 jaar) met betrekking tot het structureren en reviewen van teksten?
 
De voorgestelde kandidaat heeft aantoonbare ervaring (opgedaan in de laatste 5 jaar) met betrekking tot het ontwikkelen van handleidingen, FAQ’s en factsheets?
 
De voorgestelde kandidaat heeft aantoonbaar een organiserend vermogen. Is in staat bijeenkomsten, zoals regiobijeenkomsten van gemeenten en begeleidingsgroepen van impactanalyses te organiseren en te plannen?
 
De voorgestelde kandidaat heeft uitgebreide kennis van Excel?
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht