Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Secretaresse ter ondersteuning van unitmanagers
 
Sluitingsdatum
2018-06-28 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Het betreft een tijdelijke opdracht op basis van inhuur (ZZP-er, via bureau of detachering vanuit een andere organisatie) voor een initiële periode van drie maanden met een mogelijke verlenging van drie maanden tot uiterlijk 1 januari 2019. De omvang is maximaal 36 uur per week. Dit betreft een nieuwe uitvraag. 


Verantwoordelijkheden en resultaatgebieden 
- Beheren van een complexe agenda’s; 
- Proactief beheer (signaleren, acties uitzetten en voorbereidend werk) van twee mailboxen; 
- Prioriteren van de mails en waar mogelijk ook zelfstandig afhandelen. Daarmee inhoudelijk ondersteunen in de mailafhandeling zodat de betreffende manager de meest prioritaire zaken krijgt voorgelegd; 
- Organiseren en voorbereiden van presentaties van vergaderingen zodat de managers goed voorbereid zijn; 
- Incidenteel voorbereiden en notuleren van vergaderingen; 
- Het regelen van reizen en accommodaties; 
- Onderhouden van telefonische contacten met gemeenten, leveranciers, etc.; 
- Archiveren van (digitale) documenten; 
- Regelen van vergaderruimtes;
- Ondersteunen van collega’s op het secretariaat;
- Aanmelden en ontvangen van bezoekers. 
 
 
 
Kennis- en ervaringsvereisten 
-  MBO+ werk- en denkniveau, blijkend uit opleiding en ervaring; 
- Aantoonbare ruime ervaring in een vergelijkbare functie; 
- Ruime ervaring met het beheer van de mailbox van managers; 
- Ruime ervaring met complexe agendabeheer; 
- Ruime aantoonbare kennis en ervaring met het complete Microsoft-Officepakket. 
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht