Beschrijving
Startdatum: 15 augustus 2018
Einddatum 1 februari 2019
Optie tot verlenging: ja
Uren per week: 32
Op onze administratie vinden werkzaamheden plaats voor de uitvoering van de Participatiewet, Jeugdwet en de Wmo (Wet maatschappelijke ondersteuning).
Als Medewerker Uitkeringsadministratie verricht je alle voorkomende werkzaamheden op de uitkeringsadministratie voor de Participatiewet.
Je hebt de volgende taken:
-
Je verricht alle voorkomende werkzaamheden (generalist) op het gebied van de uitkeringsadministratie voor de IOAW, IOAZ, BBZ, minimaregelingen, bijzondere bijstand, kinderopvang, leerlingenvervoer etc.;
-
Je verstrekt inlichtingen over de administratie;
-
Je houdt op secure wijze rekening met de richtlijnen met betrekking tot rechtmatigheid;
-
Je draagt mede zorg voor een adequate cliënt-, en financiële administratie;
-
Je verwerkt besluiten tot uitbetaling, wijzigingen, opschorting en beëindiging van een uitkering;
-
Je verwerkt Periodieke Verklaringen van klanten en het verrekenen van inkomsten met uitkeringen;
-
Je maakt herberekeningen en je stelt bruteringen op van terugvorderingen;
-
Je verwerkt verzoeken voor beslaglegging op uitkeringen;
-
Je verwerkt IB-signalen.
Wat wij vragen
Je beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau, alsmede over relevante werkervaring bij de gemeente en op een uitkerings- of salarisadministratie dan wel inkomensbeheer.
We verwachten dat je over actuele kennis beschikt van relevante maatschappelijke ontwikkelingen op het terrein van de participatiewet, kennis van jeugd en WMO is een pré.
Je kan omgaan met het systeem Civision Samenleving en Join en je bent handig met Excel. Je beschikt over een collegiale, dienstverlenende en flexibele houding.
Je beschikt over de volgende competenties:
-
informatieverwerking en –analyse
-
zelfstandigheid
-
nauwkeurigheid
-
resultaatgerichtheid
Ook heb je als opdracht om de onervaren kracht die structureel deze werkzaamheden gaat doen in te werken en op te leiden
|