Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Technisch medewerker beheer BGT/BAG
 
Sluitingsdatum
2018-07-23 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw, Riolering grond- en wegenbouw
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Startdatum: 13 augustus 2018
Einddatum: 31 december 2018
Optie tot verlenging: ja, 2 x 6 maanden
Uren per week: 16
 

Opdrachtomschrijving
 
Het team Informatiemanagement van de organisatie is op zoek naar een Technisch medewerker beheer BGT/BAG (gemiddeld 16 uur per week).
Team Informatiemanagement
Het team informatiemanagement geeft sturing en ondersteuning aan medewerkers in het primaire proces.
De kerntaken zijn advies, applicatie-, gegevens- en automatiseringsbeheer, informatiserings-management en projectondersteuning.
Allen zijn er op gericht om de interne klant zijn werk zo goed mogelijk te kunnen laten doen en hem hierbij van de vereiste, gewenste en vooral ook betrouwbare informatie te voorzien.
Als Technisch medewerker beheer werk je voornamelijk samen met de medewerkers van de kern en basisregistraties.

De Technisch medewerker beheer BGT/BAG:

- Verzamelt, inventariseert en verwerkt gegevens ten behoeve van de BGT  en de registraties die gekoppeld zijn, o.a. de BAG en de BOR;
- Ondersteunt de werkzaamheden van in- of externe medewerkers op het vakgebied;
- Controleert bestanden en stemt bestanden op elkaar af;
- Verricht tekenwerkzaamheden voor de BGT met behulp van Topocad 9.8;
- Geeft oplossingen voor problemen bij de realisatie van werkzaamheden/projecten;
- Houdt bronbestand actueel met behulp van mutatieverwerking;
- Stelt op en onderhoudt gegevensbestanden;
- Voert functioneel applicatiebeheer uit van de applicatie BGT.


Kandidaatomschrijving

Competenties

- Mondelinge en schriftelijke communicatie
- Verantwoordelijkheidsgevoel
- Flexibel gedrag
- Voortgangscontrole
- Omgevingsbewustzijn

Daarnaast beschik je over:

- Vaardigheid in het communiceren met medewerkers en derden
- Vaardigheid in het toetsten van (door derden) uitgevoerde werkzaamheden
- Heeft een goed zicht op de omgeving waarin gewerkt wordt
- Voelt zich 'productverantwoordelijk'
- Heeft een flexibele houding
- Relevante theoretische en praktische gerichte kennis
 

Eisen
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring van tenminste 1 jaar, opgedaan in de afgelopen 3 jaar met basisregistratie adressen en gebouwen (BAG) in relatie tot de BGT.

Beschikbaarheid
Op CV aantoonbaar beschikbaar vanaf 13 augustus 2018 voor de gevraagde uren van 16 uur. Dit moet duidelijk terug te zien zijn op het CV.

Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring van tenminste 1 jaar, opgedaan in de afgelopen 2 jaar als technisch medewerker BGT.

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht