Beschrijving
Startdatum: 1-8-2018
Einddatum: 1-8-2019
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Uren per week: 24-36
Opdrachtomschrijving
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden van de vergunningverlener:
- je bent verantwoordelijk voor een goed verloop van de vergunningenprocessen;
- je initieert procesoptimalisatie;
- je biedt juridische ondersteuning en coacht trajectbegeleiders;
- je coördineert en behandelt (complexe) aanvragen;
- je draagt bij aan de ontwikkeling van het beleid op het gebied van de vergunningen;
- je initieert en implementeert vernieuwingen op het gebied van de dienstverlening en nieuwe wetgeving;
- je vertegenwoordigt de gemeente bij bezwaar- en beroepszaken;
- je adviseert het bestuur over vergunning vraagstukken en het uitvoerend beleid.
Vanwege toestroom van vergunningaanvragen en de implementatie van een nieuw ict-programma (die zorgen voor aanpassingen in de werkprocessen) zijn wij op zoek naar tijdelijke ondersteuning in de reguliere werkzaamheden op de afdeling.
Het betreft een opdracht voor 24 tot 36 uur per week. Op je cv graag duidelijk vermelden voor hoeveel uur je per week beschikbaar bent.
Kandidaatomschrijving
- je beschikt over een afgeronde bouwkundige opleiding op minimaal HBO niveau;
- je bent op de hoogte van de actualiteiten met betrekking tot relevante wetgeving zoals Wabo, Wro, en Awb;
- je adviseert bij complexe aanvragen
- je bent een energieke, accurate en pro-actieve multitasker met organisatietalent;
- je bent bestuurlijk sensitief;
- je bent vaardig in het beheren van systemen;
- je hebt aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie;
- je bent inventief en creatief, weet snel te handelen en vindt oplossingen binnen jouw taakveld;
- je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk;
- je kan goed zelfstandig en in teamverband werken.
Competenties
Als vergunningverlener beschik je over de volgende competenties:
- Resultaatgerichtheid
- Betrouwbaarheid
- Klantgerichtheid
- Integriteit
- Flexibiliteit
- Behulpzaamheid
- Inventief/creatief
- Bestuurlijke sensitiviteit
- Proactief
- Communicatief vaardig
Eisen
- Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.
- Op CV aantoonbaar minimaal 4 jaar werkervaring als Vergunningverlener en/of Wabo casemanager, opgedaan in de afgelopen 7 jaar, bij of voor een gemeentelijke organisatie.
- Op CV aantoonbare werkervaring met het inhoudelijk toetsen van aanvragen aan bestemmingsplan, beleid en Bouwbesluit.
|