Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Medewerker Uitkeringsadministratie
 
Sluitingsdatum
2018-07-23 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Startdatum: 30-7-2018
Einddatum: 1-10-2018
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Uren per week: 36

 
De functie

Verricht zelfstandig financieel administratieve taken, zoals;

- Het boeken van uitkeringen
- De aanvragen en mutaties verwerken van de PW, bijzondere bijstand, IOAW en IOAZ
- Het maken van herberekeningen
- De belastingaanslagen/-teruggaven controleren 
- De inkomsten verrekenen met de uitkering
- Het controleren van gegevens op volledigheid, correcte verwerking, gedane betalingen e.d.;
- Het verwerken van de mutaties m.b.t. het uitkeringsdossier;
- Het zorgen voor het tijdig betaalbaar stellen van de uitkering;
- Het verstrekken van informatie aan collega’s, instanties en burgers;


Kandidaatomschrijving

De functie eisen

Voor deze functie voldoe je aan de volgende eisen:

- Je hebt kennis van de Suite voor Sociaal Domein (voorheen GWS4ALL), gericht op de Uitkeringsadministratie. dit is een pre;
- Je hebt kennis van de PW, bijzondere bijstand, IOAW, IOAZ en (gemeentelijk) beleid;
- Je hebt ervaring in het verwerken van betalingen, aanvragen, mutaties en beëindigen m.b.t. uitkeringen;
- Ervaring binnen de uitkeringsadministratie is vereist.


Wat word je geboden?

- Een afwisselende baan in een enthousiast team en fijne organisatie. 
- Mogelijkheden om je te specialiseren binnen de functie administratief medewerker uitkeringsadministratie.



Eisen

Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding.

Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als Medewerker uitkeringsadministratie, opgedaan in de afgelopen 4 jaar bij een gemeente.
Referentie vereist

Motivatiebrief (max 1 A-4)

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht