Beschrijving
Startdatum: 30-7-2018
Einddatum: 1-10-2018
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Uren per week: 36
De functie
Verricht zelfstandig financieel administratieve taken, zoals;
- Het boeken van uitkeringen
- De aanvragen en mutaties verwerken van de PW, bijzondere bijstand, IOAW en IOAZ
- Het maken van herberekeningen
- De belastingaanslagen/-teruggaven controleren
- De inkomsten verrekenen met de uitkering
- Het controleren van gegevens op volledigheid, correcte verwerking, gedane betalingen e.d.;
- Het verwerken van de mutaties m.b.t. het uitkeringsdossier;
- Het zorgen voor het tijdig betaalbaar stellen van de uitkering;
- Het verstrekken van informatie aan collega’s, instanties en burgers;
Kandidaatomschrijving
De functie eisen
Voor deze functie voldoe je aan de volgende eisen:
- Je hebt kennis van de Suite voor Sociaal Domein (voorheen GWS4ALL), gericht op de Uitkeringsadministratie. dit is een pre;
- Je hebt kennis van de PW, bijzondere bijstand, IOAW, IOAZ en (gemeentelijk) beleid;
- Je hebt ervaring in het verwerken van betalingen, aanvragen, mutaties en beëindigen m.b.t. uitkeringen;
- Ervaring binnen de uitkeringsadministratie is vereist.
Wat word je geboden?
- Een afwisselende baan in een enthousiast team en fijne organisatie.
- Mogelijkheden om je te specialiseren binnen de functie administratief medewerker uitkeringsadministratie.
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding.
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als Medewerker uitkeringsadministratie, opgedaan in de afgelopen 4 jaar bij een gemeente.
Referentie vereist
Motivatiebrief (max 1 A-4)
|