Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Helpdesk en functioneel beheer medewerker van subsidie - maatwerksysteem
 
Sluitingsdatum
2018-07-30 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Startdatum: 15-8-2018
Einddatum: 15-8-2019
Optie tot verlenging: 3 x 12 maanden
Uren per week: 36

Opdrachtomschrijving

Stimulus is binnen deze organisatie verantwoordelijk voor het beheer en uitvoering van een aantal subsidieprogramma’s. 
Daarbij is zij belast met de uitvoering van het functioneel beheer van het systeem waarmee de subsidieprogramma’s worden uitgevoerd.
De medewerker is verantwoordelijk voor het functioneel beheer op applicatieniveau.
Daarnaast voor het inrichten en beheren van subsidieopenstellingen en verrichten van telefonische helpdeskwerkzaamheden.
Stimulus is de landelijke telefonische helpdesk bij technische vragen of problemen die interne en externe gebruikers hebben.
 
 
Kandidaatomschrijving
 
Zelf startend en proactief
Zeer secuur
Communicatief zeer vaardig
Flexibel


Eisen
  • Werkervaring functioneel beheer. Je beschikt over minimaal 1 jaar relevante werkervaring op het gebied van functioneel beheer, met het systeem Microsoft Dynamics NAV, bij voorkeur bij een overheidsinstantie. Dit blijkt uit het CV
  • Werkervaring financiële processen. Je beschikt over minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met inrichten van financiële processen gericht op het verstrekken van subsidie. Dit blijkt uit het CV.
  • Werkervaring IT helpdesk. Je beschikt over minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met telefonische IT helpdeskwerkzaamheden. Dit blijkt uit het CV.
  • Werkervaring documenteren. Je beschikt over minimaal 1 jaar ervaring met het documenteren van testwerk en opstellen van gebruikershandleidingen. Dit blijkt uit het CV.
  • Opleiding. Je beschikt over minimaal een afgeronde HBO-opleiding. Dit blijkt uit het CV.
 

 

 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht