Beschrijving
Startdatum: 1-9-2018
Einddatum: 1-9-2019
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Uren per week: 36
Opdrachtomschrijving
De medewerker assetmanagement ondersteunt de assetmanager bij het vervullen van de eigenaarrol.
Hij heeft diverse taken en rollen in de huisvestingsketen binnen het Rijksvastgoedbedrijf.
Hierin onderscheiden we vijf hoofdtaken;
- Intake van klantvragen en wensen;
- Eerstelijns klantcontacten;
- Inhuur-/en verhuurcontracten;
- Voorbereiding afstoot en wederoplevering;
- Eigenaarrol.
Van de medewerker assetmanagement wordt verwacht dat hij/zij de assetmanager ondersteunt bij de meer complexe hoofdtaken en dat hij/zij de minder complexe hoofdtaken zoals bijvoorbeeld,
RMR berekeningen, afstootnota’s, wederopleveringen en simpele klantvragen zelfstandig (onder verantwoordelijkheid van de assetmanager) uitvoert.
Daarnaast is de medewerker assetmanagement voor de Vastgoedadministratie het aanspreekpunt voor alle mutaties in de in-/ en verhuurcontracten.
Opdracht-eisen
De medewerker assetmanagement die wij zoeken heeft affiniteit met en kennis over:
- De (commerciële) vastgoedmarkt en vastgoedfinanciën;
- Concernhuisvesting in het algemeen (Corporate Real Estate management) en/of rijkshuisvesting in het bijzonder;
- Contracten/rechten.
Daarnaast vinden wij het belangrijk dat de medewerker assetmanagement samenwerkingsgericht is een doorzetter is en helder de bevindingen kan ordenen en schriftelijk kan rapporteren.
Opleidingseisen
Afgeronde HBO studie in een vastgoedgerelateerde richting, rechten of economie.
Als medewerker assetmanagement beschik je over de volgende competenties;
- Klantgerichtheid
- Analyseren
- Initiatief
- Samenwerken
- Omgevingbewustzijn
- Plannen en organiseren
- Zelfontwikkeling
Voor de functie is meerjarige ervaring met het werken bij vastgoedorganisaties en het (begeleiden van het) vertalen van huisvestingswensen in huisvestingsoplossingen vereist.
|