Beschrijving
Startdatum: z.s.m.
Duur: 6 maanden
Optie tot verlenging: mogelijk, maar nog niet bekend
Uren per week: 36
Cluster Bedrijfsvoering
De collega's die werkzaam zijn binnen dit cluster zorgen voor solide bedrijfsvoering.
Het cluster voorziet hiertoe in de informatiebehoefte, advisering, kaderstelling en ondersteuning van de andere clusters op alle taakvelden van bedrijfsvoering (personeel, financiën, informatievoorziening, automatisering, belastingen, juridische en facilitaire zaken). Met de klantvraag centraal werken zij aan integrale oplossingen en wordt er aangestuurd vanuit de 1ste, 2de en 3de lijn.
Taakveld
Facilitaire Zaken (FZ) voert voor de huidige gemeentekantoren de ondersteunende taken uit op het gebied van gebouwbeheer, exploitatie, schoonmaak, catering, bodedienst en beveiliging.
Zij zijn nauw betrokken bij de bouw van het nieuwe gemeentekantoor en de invoering van eigentijds werken bij de gemeente Westland.
FZ beheert het inkoopbeleid, begeleidt de Europese aanbestedingen, adviseert bij de uitvoering van inkooptrajecten en is daarbij ambassadeur van SROI (social return on investment). De bodes begeleiden raadsvergaderingen, ontvangsten, huwelijken en andere representatieve aangelegenheden.
Opdracht
Bij de Servicedesk kunnen collega’s terecht met vragen en problemen over hun werkplek en de automatisering.
Als medewerker zorg je samen met je collega’s voor de front-office, het incidenten- en wijzigingsbeheer en het technisch telefoniebeheer.
De complexere automatiseringsvragen en –problemen zet je door naar de backoffice.
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor alle gebruikersproblemen rondom hard- en software.
Waar mogelijk draag je de goede oplossing aan, in andere gevallen informeer je jouw collega’s over vervolgstappen.
Zo ben je de steun en toeverlaat op het gebied van ICT zowel on site als via remote support.
Het up-to-date houden van de circa 1000 laptops en het aandragen van verbeteringen voor het gebruik is een hoofdtaak.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor werkplekbeheer, het maken van basisinrichting en het toepassen van policies op de laptops en desktops.
Eisen
Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een (skilled) Servicedesk-omgeving
Wensen
Minimaal afgeronde MBO opleiding in de richting van technische informatica (niveau 3 of 4)
ITIL Foundation en Windows 10 gecertificeerd
Aantoonbare kennis van Active Directory, Citrix, MS-exchange en MS-Office
Aantoonbare kennis van Topdesk, HPDM, Altiris en RES
|