Beschrijving
Startdatum: z.s.m.
Duurt: 6 maanden
Optie tot verlenging: 1 x 6 maanden
Uren per week: 6-9
Team Frontoffice Burgerzaken
Het team Frontoffice Burgerzaken (FOB) vervult alle taken op het gebied van de Basisregistratie Personen, naturalisatie, verkiezingen en producten en diensten van de burgerlijke stand. Inwoners kunnen bij ons terecht voor diverse producten en diensten, zoals: paspoorten, uittreksels uit het geboorteregister, rijbewijzen, huwelijksaktes en geboorteaangiften. Ben je dienstverlenend dan pas je wellicht goed bij ons.
Opdracht
Voor het verwerken van aanvragen en uitreiken van reisdocumenten is de gemeente Westland op zoek naar medewerkers die flexibel inzetbaar zijn en in de avonduren deze werkzaamheden uitvoeren.
Als medewerker frontoffice burgerzaken ben jij tijdens baliewerkzaamheden het visitekaartje van de gemeente. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de burger en je geeft hen een welkom gevoel. Je adviseert en informeert de burgers bij het aanvragen van documenten, zoals paspoorten en rijbewijzen en je draagt zorg voor de verwerking ervan. Je hebt genoeg ervaring om aanvragen zelfstandig af te handelen en je bent flexibel inzetbaar op verschillende avonden.
Eisen
Je bent tussen de 6 uur en 9 uur per week beschikbaar;
Flexibel inzetbaar op dinsdag, woensdag en vrijdag tussen 17.00 en 20.00 uur.
Wensen
Je hebt aantoonbare werk ervaring met het afhandelen van aanvragen van rijbewijzen en reisdocumenten
Je hebt een afgeronde HBO opleiding
Je hebt een HBO opleiding gevolgd
|