Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
SRQ117381
 
Opdracht
Adviseur Inkoop en Contracten
 
Sluitingsdatum
2018-08-31 13:15
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Riolering grond- en wegenbouw, Inkoop
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Startdatum: 1-11-2018
Einddatum: 30-10-2020
Optie tot verlenging: 1 x 12 maanden
Uren per week 36
 
 
Als adviseur inkoop en contracten ben jij verantwoordelijk voor uitvoering en ondersteuning bij het inkoop- en contractmanagementproces/ contracteringsproces.
Hierbij lever je met name een bijdrage aan inhoudelijke (advies)producten en afstemming op het raakvlak van de uitvoering van groot onderhoud en regulier onderhoud.
Je bent onderdeel van twee projectteams, hierbinnen werk je mee aan de voorbereiding en realisatie van projecten.
Je ondersteunt de projectteams in het contracteringsproces en bent betrokken bij de uitvoering van het groot onderhoud van (met name) sluis- en gemaalcomplexen.
Het groot onderhoud aan deze complexen heeft raakvlak met het Prestatiecontract waar het regulier onderhoud onder valt.
In jouw functie zorg je voor een goede afstemming qua planning en overdracht van het onderhoud. Ook zorg je voor een goede afstemming tussen de projectteams van de organisatie en het district.
Tevens adviseer en ondersteun je de inkoop- en contractmanager over de beheersbaarheid van het contract op dit gebied (hierbij houd je de eisen die het contract aan de opdrachtnemer stelt in de gaten).
Tijdens de loop van een contract leg je contractuele wijzigingen vast en inventariseer en ken je de verplichtingen vanuit de opdrachtgever.

Je werkt nauw samen met jouw projectteams en de opdrachtgever. Je overlegt over de contractopstelling met de projectteamleden en deskundigen uit technische disciplines.
Verder realiseer je een juist informatieniveau over afgebakende onderdelen van het inkoop- en contractmanagement/contracteringsproces en communiceer je hierover.

Je levert een bijdrage aan het verbeteren van jouw vakgebied. Dit doe je door op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen op het vakgebied.
Je zet deze ontwikkelingen om naar praktische verbeteringen voor het [eigen werkproces].
Tevens adviseer je over deze verbeteringen aan betrokkenen, mede op basis van gesignaleerde ontwikkelingen op het vakgebied.
Verder lever je een aantoonbare bijdrage aan kwaliteitsborging.


Eisen

Werk-/denkniveau
· MBO+/HBO

Kennis en ervaring

· Je hebt aantoonbare kennis van en ervaring met Systeemgerichte Contract Beheersing (SCB) en ten minste 2 jaar ervaring met Best Value-projecten.
· Je hebt ten minste 5 jaar aantoonbare ervaring met de voorbereiding, aanbesteding en uitvoering van onderhoudsprojecten in de GWW-sector.
· Je hebt ten minste 5 jaar aantoonbare ervaring in uitvoerende werkzaamheden op inkoop en contractmanagement gebied.
· Je hebt kennis en ervaring in de samenwerking in de keten vanuit contractmanagement met o.a. kostendeskundigen en beheerders.
· Je kent de regio Oost-Nederland
· Je hebt kennis van de werkwijzer aanleg en onderhoud in relatie tot het eigen werk.
· Je hebt kennis en ervaring met het werken in SAP, de IPB-tool en andere relevante programmatuur.
· Je hebt kennis en ervaring met de kaders en richtlijnen die als basis dienen voor de (geautomatiseerde) systemen en bijhorende processen binnen inkoop- en contractmanagement.


Competenties

· Je bent resultaatgedreven, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer, ondernemend en verbindend.
· Gestructureerd en accuraat
· Zelfstandige werker
· Samenwerken
· Plannen en Organiseren

 

 
Type opdrachtgever
Rijkswaterstaat
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht