Beschrijving
Van 10-9-2018 t/m 28-2-2019
Optie verlenging: 2 x 5 maanden
Uren: 16 per week
Aantal FTE: 0.44
Taken en verantwoordelijkheden:
Projectplan: het opstellen van een plan van aanpak, waarin beide sporen en de verbinding duidelijk zijn uitgewerkt.
Projectleiding- en uitvoering: realiseren en implementeren van de uitvoering van het projectplan, alsmede zorgdragen voor periodieke rapportages, bewaken van tijd, geld, kwaliteit en resources. Je stuurt op projectresultaten door partijen bij elkaar te brengen, risico’s en complicaties in beeld te brengen en oplossingen daarvoor te genereren. Je opereert in een speelveld van overheden en bent zowel extern als intern gericht.
Verantwoording: je legt verantwoording af aan de directeur van de ODG en rapporteert aan de provinciebesturen en de directeur
Projectafronding: toetsen van de opgeleverde projectresultaten aan het projectplan en overdragen van relevante kennis en documenten
Kandidaatomschrijving
Functie eisen
Afgeronde WO opleiding;
Minimaal 6-10 jaar ervaring als projectleider in besturings- en samenwerkingsvraagstukken met de nadruk op implementatie;
Ervaring in een interbestuurlijke context.
Competenties
Resultaatgericht;
Overtuigingskracht en het overbruggen van belangentegenstellingen;
Projectmatig werken;
Organisatie- en bestuurlijke sensitiviteit;
Besluitvaardig;
Sterke communicatieve vaardigheden;
Het vermogen om verschillende onderwerpen, in verschillend tempo te kunnen managen;
Stressbestendig.
|