Beschrijving
Startdatum: 1-10-2018
Einddatum: 31-1-2019
Optie tot verlenging: 1 x 6 maanden
Uren per week: 36
Opdracht omschrijving
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Dan is deze opdracht als gevolg van een tijdelijke behoefte aan extra capaciteit wat voor jou!
Ben jij de ambitieuze handhaver milieu die ons gaat versterken?
Als vooruitstrevende organisatie realiseren onze professionals passende oplossingen, diensten, producten en projecten voor onze partners.
We zijn denkers en doeners.
Als medewerker Handhaving adviseer je en beweeg je zo nodig eigenaren of gebruikers om bedrijven in overeenstemming met de voorschriften te brengen.
Dit houdt in dat je een stimulerende rol hebt en er energie uithaalt om bedrijven te activeren om bij te dragen aan een beter milieu en een duurzame regio.
Ook lever je vanuit projectmatig werken en deelname in werkgroepen een bijdrage aan een betere milieukwaliteit en nieuwe ontwikkelingen op milieugebied.
Verantwoordelijkheden
- Adviseren in en uitvoeren van het handhavingsproces en handhavingswerkzaamheden
- Signaaltoezicht en aanverwante taken.
- Zelfstandig uitvoeren van inspecties
- Administratievee verwerking in S4O
- Opstellen rapportage/brief
- Zelfstandig afhandelen van klachten
Eisen
Beschikbaarheid
Je bent inzetbaar vanaf 1 oktober 2018 tot en met 31 januari 2019 voor 36 uur per week.
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Minimaal 3 jaar ervaring met (zwaardere) controles type B en C bedrijven.
HBO
Competenties
- Je denkt in en handelt vanuit oplossingen
- Je bent ondernemend
- Je kijkt over de grenzen van je eigen vak heen
- Je vindt vrijheid, eigenaarschap en verantwoordelijkheid nemen in je werk belangrijk
- Je draait je hand niet om voor het vastleggen van controles in het systeem, wetende dat deze taak niet je hobby is
|