Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2130
 
Opdracht
Casemanager WABO
 
Sluitingsdatum
2018-09-05 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
Startdatum: z.s.m.
Duur: 3 maanden
Optie tot verlenging: mogelijk maar nog niet bekend
Aantal uren per week: 28-32 uur
 

Opdracht

In deze opdracht coördineer je alle soorten omgevingsvergunningaanvragen.
Je toetst op volledigheid, bestemmingsplannen, vergunningvrij bouwen en je zet adviezen uit bij de specialisten (omgevingsdienst, VRU en interne specialisten).
Je verzorgt de communicatie met de klant over de aanvraag, inclusief het opstellen van de besluiten.
Wij verwachten dat je de voortgang van de omgevingsaanvragen met de daarbij behorende termijnen bewaakt.
Je bent pro-actief, doordat je makkelijk op collega’s afstapt bij bijvoorbeeld vraagstukken/knelpunten.
Daarnaast moeten jouw collega’s met jou kunnen sparren, ben je een aanspreekpunt voor burgers en bedrijven en draag je bij aan het zoeken van oplossingen bij knelpunten.
Er wordt van jou verwacht dat je op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen op het gebied van wetgeving en jurisprudentie.


Gunningscriteria
 
  • Minimaal afgeronde HBO Bachelor opleiding in de richting Bouwkunde of Ruimtelijke Ordening en Planologie
  • In bezit van diploma ambtenaar Bouw- en woningtoezicht I
  • In bezit van diploma ambtenaar Bouw- en woningtoezicht II
  • Aantoonbare kennis van de Wabo
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als casemanager bij een gemeente
  • Beschikbaar per 10 september 2018

Competenties
  • Uitstekende communicatieve eigenschappen
  • Klant- en oplossingsgerichtheid
  • Planmatig en sterk in het bewaken van termijnen
  • Omgevingsbewust
  • Nauwkeurig
  • Politiek/bestuurlijk sensitief
  • Leiderschap
  • Digitaal vaardig

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht