Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2146
 
Opdracht
Senior verkeerskundig adviseur
 
Sluitingsdatum
2018-09-17 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Verkeer en vervoer
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving
Startdatum: 1-10-2018
Einddatum: 31-3-2019
Optie tot verlenging: 1 x 6 maanden
Uren per week: 20 uur
 
 
De afdeling Stadsbeheer heeft als missie: “Samen aan de kwaliteit van de stad werken”.
Stadsbeheer zorgt samen met de bewoners voor de kwaliteit van de leefomgeving en de duurzame instandhouding en onderhoud van de openbare ruimte in een door de Raad vastgestelde kwaliteit en tegen de laagst mogelijke maatschappelijke kosten.
Stadsbeheer is binnen de directie Stad de integrale beheerorganisatie die verantwoordelijk is voor het beleid, de programmering en (de regie op) de uitvoering van alle activiteiten die nodig zijn voor het beheer en onderhoud van de openbare ruimte.
Stadsbeheer levert dagelijks een grote verscheidenheid aan diensten en producten: van boomverzorging tot straatvegen, van openbare verlichting tot rioolbeheer.

Opdracht
 
Je bent een verkeerskundige met zeer ruime en brede ervaring bij voorkeur in een overheidsomgeving. Je hebt affiniteit met beheer van de openbare ruimte en je bent in staat om vanuit je vakgebied integraal en objectief te opereren waarbij je oog hebt voor het proces. Je hebt bewezen over bestuurlijke sensitiviteit te beschikken en je weet mensen aan je te binden en met elkaar in verbinding te brengen. Je bent in staat (complexe) verkeerskundige zaken inzichtelijk en bespreekbaar te maken en weet daarin op een zakelijke en heldere wijze te opereren. Je bent in staat vergaderingen te leiden en treedt regelmatig op als gespreksleider, zowel in- als extern (overleg met bewoners). Je bent deskundig op het gebied van verkeersveiligheid en verkeersontwerp en hebt kennis van de daarbij behorende processen en juridische aspecten. Je bent in staat strategisch beleid te vertalen in (uitvoerings)beleid. Vandaaruit weet je praktische verkeerskundige oplossingen aan te dragen. Je weet op veelal ‘soepele’ en praktische wijze meldingen en vragen over verkeerszaken af te handelen. Je hebt ervaring in het opstellen van verkersbesluiten. Je bent voorzitter van de verkeerscommissie (formele adviesorgaan voor het bestuur op het gebied van verkeer) en bent roulerend voorzitter van het inhoudelijke afstemmingsoverleg verkeer. Je vertegenwoordigt de afdeling in diverse wijkverkeerswerkgroepen.

 
Wensen
 
Minimaal afgeronde HBO opleiding verkeerstechniek
Aantoonbare werkervaring, minstens 5 jaar in de laatste 10 jaar met bovengenoemde werkzaamheden
Aantoonbare relevante werkervaring op het gebied van beheer openbare ruimte in een gemeente, minstens 5 jaar in de laatste 7 jaar
 

Competenties
 
Netwerker en verbinder
Omgevingsbewust
Visie en vernieuwingsgericht
Zeer goede communicatieve vaardigheden
Analytisch en resultaatgericht
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u aan het bovengenoemde profiel voldoet.

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht