Beschrijving
Startdatum: 1-10-2018
Einddatum: 31-1-2019
Optie tot verlenging: 1 x 6 maanden
Uren per week: 32-36 uur
Opdracht omschrijving
Behandelen van meldingen in het kader van het Activiteitenbesluit.
Coördinatie van de meldingen en overige werkzaamheden binnen de afdeling.
Verantwoordelijkheden
De opdrachtgevers van de organisatie zijn de provincie, omgevingsdiensten en regiogemeenten van Nijmegen.
De medewerker voert voor deze opdrachtgevers de volgende werkzaamheden uit:
-
Beoordelen ontvangen meldingen in het kader van het Activiteitenbesluit
-
In dit kader, voeren van overleg met opdrachtgevers, bedrijven en adviseurs
-
Behandelen of doorzetten van verschillende vragen op het gebied van vergunningverlening milieu die binnenkomen in de midoffice (digitale informatiedesk)
-
Beoordelen van Wabo-aanvragen (activiteit bouwen) op het onderdeel milieu
-
Registratie van inrichtingengegevens
-
Overige werkzaamheden passend binnen de zwaarte van de functie
Eisen
Beschikbaarheid
Je bent inzetbaar vanaf 01/10/2018 tot en met 31/01/2019 voor 32-36 uur per week.
Je voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
Minimaal 1 jaar recente ervaring met beoordelen van milieumeldingen en daaraan gerelateerde werkzaamheden.
Relevante opleiding op HBO niveau
|