Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Proces- Officemanager
 
Sluitingsdatum
2018-09-28 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Startdatum: 1-1-2019
Einddatum: 31-12-2021
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Uren per week: 26
 

Een Programmabureau zoekt momenteel naar een officemanager / programmasecretaris  met ingang van 1 januari 2019 voor de periode 2019 t/m 2021 (150 dagen op jaarbasis).
 
Werkzaamheden:
 
De proces- officemanager bij het programmabureau werkt onder eindverantwoordelijkheid van de programmanager.
Hij/zij draagt in grote mate van zelfstandigheid, zorg voor de uitvoering van de volgende taken:

-bewaken en uitvoeren financieel en administratieve procedures;
-opstellen – concept – financieel jaarverslag;
-opstellen en bijhouden jaarplanning ambtelijke en bestuurlijk overleggen (regionaal en landelijk);
-advisering aan de programma manager/opdrachtgeversoverleg over de efficiente organisatie van werkprocessen;
-voorbereiden agenda’s voor diverse ambtelijke en bestuurlijke overleggen;
-verslaglegging van diverse - inhoudelijk complexe – ambtelijke en bestuurlijke overleggen;
-bewaken van de voortgang van afspraken;
-verzorgen van een goede communicatie tussen de verschillende partners;
-verrichten van administratieve werkzaamheden zoals;
  • verzorgen van correspondentie (e-mail en brieven)
  • plannen vergaderingen en organiseren van vergaderruimten, lunches etc;
  • organiseren events (symposia en bijeenkomsten);
  • vormgeven en redactioneel checken van diverse (opleg)notities;
  • opstellen en beheren van het projectarchief;
  • beheren van het virtuele kantoor (inhoud en deelnemers).
 
Kandidaatomschrijving

Wij zoeken een opdrachtnemer met de volgende competenties:
  • Zelfstandig en Pro-actief kunnen werken
  • Assertief en dienstverlenende werkhouding
  • Communicatief  en Schrijfvaardig
  • Goede adviesvaardigheden
  • Flexibele inzetbaarheid
  • Bestuurlijk sensitiviteit
Daarnaast vragen we:
  • Minimaal een HBO achtergrond
  • Meerjarige ervaring als office-manager (directieniveau)
  • Meerjarige werkervaring in de publieke sector
  • Werkervaring in het beleidsveld water
  • Dienstverlenend ingestelde en zelfstandig werkende teamspeler
  • Sensitief voor belangen verschillende partijen en communicatief sterk
  • Praktische en resultaatgerichte instelling
  • Kennis van de inhoudelijke opgave van het programmabureau en inzicht/kennis in het bij die opgave betrokken netwerk.

 

 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht