Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2209
 
Opdracht
Medewerker Administratie
 
Sluitingsdatum
2018-10-04 13:49
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving
Startdatum: z.s.m.
Duur: 3 maanden
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Uren per week: 16-20
 
 
 
De gemeente zoekt voor team Jeugd & Regie een Medewerker Administratie.

Je werkt binnen het team Jeugd & Regie. Inwoners (maar ook professionals) kunnen bij jouw team terecht voor vragen en problemen op het gebied van zorg voor jeugd, werk, inkomen en ondersteuning.
Het team is heel divers, jullie vullen elkaar aan en leren van elkaar. Samen leveren jullie maatwerk en jullie houden altijd korte lijntjes.
 
 
Opdracht

Je ondersteunt de medewerkers van het Sociaal Plein op administratief gebied, in het bijzonder de jeugdconsulenten.
Omdat het om een nieuw team gaat vragen we jou om mee te denken en de werkprocessen mee te ontwikkelen.
Je komt niet in een al strak gestructureerde omgeving terecht, we zijn nog volop aan het bouwen. Wij vragen daarom een flexibele instelling van je.
 
Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het goed draaien van het gehele administratieve proces ten behoeve van jeugdzorg.
Je verzorgt de verzending en de ontvangst van de aanmeldformulieren en de toestemmingsverklaringen.
Je vult het systeem (GWS) en fiatteert werkprocessen.
 
Je handelt de telefoontjes die binnenkomen via het speciale telefoonnummer voor de professionals af of zet ze door.
Je vraagt goed door en zorgt dat de vraag op de goede plek terecht komt. Je bent de vraagbaak voor de medewerkers in algemene zin en voor de systemen waarmee we werken.
We werken met het Digitale Leefplein. Jouw rol is om de zorg die ingezet wordt administratief goed te keuren. Dit vergt dat je ook inhoudelijk meekijkt. Ook fiatteer je de werkprocessen voor jeugd.
 

Wie ben je?
Je werkt graag in een team waarbij we samen bouwen aan een Sociaal Plein waar de inwoner terecht kan met zijn of haar hulpvragen en waar ze de juiste zorg krijgen. Je voelt je verantwoordelijk voor een goedlopende administratie. Je hebt affiniteit met de doelgroep die vaak in meerdere opzichten kwetsbaar is.
 

Gunningscriteria
1. Minimaal een afgeronde MBO niveau 3 opleiding
2. Aantoonbare werkervaring als Administratief Medewerker in de afgelopen 10 jaar
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar


Competenties
  • Teamspeler, samenwerken
  • Communicatief vaardig
  • Ondernemingszin, initiatief nemen
  • Creatief
  • Klant- en samenlevingsgericht werken

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht