Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
025702
 
Opdracht
Beheerder Informatievoorziening
 
Sluitingsdatum
2018-10-21 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Startdatum: 1-12-2018
Einddatum: 1-12-2019
Optie tot verlenging: ja, 2 x 1 jaar
Uren per week: 24
 
 
Opdracht omschrijving
 
Een aantal organisaties hebben een gezamenlijke informatievoorziening in beheer. Hiermee willen de organisaties drie doelen bereiken: kwaliteitsverbetering van gegevens, verbetering van de onderlinge en externe gegevensuitwisseling en kostenbesparing.
Met het systeem zijn gegevensdefinities gestandaardiseerd, worden gegevens in een gezamenlijk gegevensmagazijn opgeslagen, op kwaliteit getoetst (‘gewassen’), aan andere toezichtorganisaties beschikbaar gesteld
en gepresenteerd in een geoviewer en worden documenten raadpleegbaar gemaakt voor andere diensten. Voor de gezamenlijke infomatievoorziening zijn we op zoek naar een beheerder.
 
 
Verantwoordelijkheden

Als beheerder ben je verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de gezamenlijke informatievoorziening
en draag je zorg voor de gegevenslevering aan externe partijen.
In de functie wordt relatie-, contract-, functioneel- en technisch beheer gecombineerd.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de leveranciers en gebruikers van de producten en diensten van de organisatie.
Daarnaast heb je een actieve rol in projecten die verband houden met de gezamenlijke informatievoorziening.
Hiervoor kan het nodig zijn dat je één of twee dagen per week werkt op een andere locatie.
 
 
Eisen
  • Je bent inzetbaar vanaf 1 december 2018 tot en met 30 november 2019 voor 24 uur per week. De opdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 1 jaar.
  • Je voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie bij een omgevingsdienst.
  • Je beschikt over HBO/WO werk- en denkniveau.
  • Je hebt ervaring met het beheer van een Microsoft Azure platform, blijkend uit het CV.
  •  
 
Gunningscriteria
Kennis van en ervaring met de volgende onderwerpen
  • Data-analyse
  • ETL tools (Easymorph pré)
  • Geo-informatie systemen
  • Databases (Mssql, PostGreSQL)
  • Windows 2016 en Linux
  • Scripting (Powershell/Python pré).
Minimaal 5 jaar ervaring als functioneel beheerder.
Minimaal 2 jaar ervaring als technisch applicatiebeheerder.
 
 
Competenties en vaardigheden
  • Communicatief vaardig
  • Actiegericht
  • Oplossingsgericht
  • Out-of-the-box denkend
  • In staat om zelfstandig en in samenwerking met collega’s en leveranciers tot resultaat te komen

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht