Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
SRQ118398
 
Opdracht
(Senior) Adviseur Adviseur Operationele Taken Wegverkeersmanagement
 
Sluitingsdatum
2018-10-20 09:21
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
Startdatum: 1-12-2018
Einddatum: 1-12-2020
Optie tot verlenging: ja, maximaal 3 x 1 jaar
Uren per week: 36
 

Functieomschrijving
 
Ervaren senior projectleider / adviseur met kennis van en affiniteit met verkeersmanagement.
Enerzijds pak je onderwerpen projectmatig op waarbij je de benodigde mensen en middelen organiseert en een planmatige benadering hebt.
Anderzijds kan je een gedegen advies geven op vragen en dit goed afstemmen met de vraagsteller en collega die daarvoor nodig zijn.
Binnen de afdeling DTW ben je inzetbaar op verschillende onderwerpen en projecten zoals:
 
Wegverkeersmangement
zoals het tactisch inrichten van Cross Border Management, het optimaliseren van omleidingsroutes, het structureel oplossen van vluchtstrookparkeren en het organiseren van een uitbestedingsproces van verkeerskundige producten.
 
Lerende organisatie
zoals het verzorgen van evaluaties en het organiseren van opleidingstrajecten vallende onder de zgn. “gele academie”.
 
Handhaving
zoals het inbedden van het handhavingsproces in de beheersorganisatie
 
Gladheidbestrjding
zoals het ontwikkelen van volgsystemen van voertuigen met sneeuwploegen, het automatiseren van het inkoopproces dooimiddelen en het op onderdelen verbeteren van het proces gladheidbestrijding.
 
Incidentmanagement
diverse projecten van initiatieffase tot inbedding in de beheersorganisatie

Partner
ondersteuning in het accountmanagement voor de producten wegverkeersmanagement, lerende organisatie, handhaving, en incidentmanagement.
 
 
Als projectleider ben je verantwoordelijk voor bovenstaande projecten, vanaf de initiatiefase tot en met de inbedding in de beheersorganisatie.
 
 

Functie-eisen
 
Werk-en denkniveau
  • WO, HBO
 
Kennis en ervaring
  • Je hebt een achtergrond in— en affiniteit met Verkeersmangement.
  • Je hebt kennis van projectmanagement
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante aantoonbare ervaring in het leiden van projecten in een veranderende omgeving
  • Je bent analytisch sterk en goed in samenwerken, plannen en organiseren.
  • Je weet goed af te stemmen met het management en kan je informatie zodanig presenteren wat aansluit op de prioriteitstellingen beweegredenen van het management
  • Je bent je bewust van de (in)formele regels, verschillende posities, ontwikkelingen, gevoeligheden en krachtenvelden binnen de organisatie en handelt hiernaar.
  • Je herkent je in onze kernwaarden, resultaatgericht, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer, ondernemend en verbindend.
 

Meest essentiële competenties
  • Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
  • Plannen en organiseren
  • Samenwerken
  • Klantgericht
  • Bestuursensitiviteit
  • Resultaatgericht
  • Initiatief
  • Doorzettingsvermogen

 

 
Type opdrachtgever
Rijkswaterstaat
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht