Beschrijving
Startdatum: 29-10-2018
Einddatum: 31-12-2018
Optie tot verlenging: ja
Uren per week: 36
Het werk
Je bent handhaver en daarmee het visitekaartje namens de gemeente in de stad.
Toezicht houden op de Algemene Plaatselijke Verordening en verbaliserend optreden als dat nodig is, behoren tot je dagelijkse werkzaamheden.
Denk bijvoorbeeld aan honden- en afvalcontroles, het fiscaal parkeren en de Wet administratieve handhaving verkeersvoorschriften (de zogenaamde Mulderfeiten).
Ook de administratieve afhandeling is een onderdeel van je takenpakket.
Daarnaast ben je onze burgers behulpzaam en verstrek je informatie over de gemeente.
Vanzelfsprekend volg je ontwikkelingen op het gebied van relevante wet- en regelgeving.
De functie-eisen
Je hebt een MBO opleiding afgerond, bijvoorbeeld HOR-HTV.
Daarnaast heb je kennis van relevante wet- en regelgeving en heb je ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking.
Om de functie in zijn geheel uit te kunnen voeren gelden een aantal ‘harde’ eisen:
- in bezit van diploma buitengewoon opsporingsambtenaar
- in bezit van een getuigschrift parkeercontroleur
- in bezit van rijbewijs B.
Je dient een VOG te kunnen overleggen.
Er vindt een screening plaats door het Ministerie van Justitie.
Je bent bereid om in de avonden en weekenden te werken en incidenteel ook ’s nachts.
Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, je bent flexibel en bent in staat om zelfstandig te werken.
Voor alle medewerkers binnen onze organisatie gelden de competenties externe oriëntatie, resultaatgerichtheid, verbindend en ondernemerschap.
|