Beschrijving
Startdatum: z.s.m.
Duur: 4 maanden
Optie tot verlenging: mogelijk maar nog niet bekend
Uren per week: 24
Team burgerzaken
Het team burgerzaken houdt zich bezig met de uitvoering van alle taken op het vakgebied. Te denken valt dan aan taken op het gebied van de Paspoortwet, Wegenverkeerswet, Rijkswet op het Nederlanderschap en het Burgerlijk wetboek.
Daarnaast is burgerzaken ook verantwoordelijk voor het beheer van de begraafadministratie. Bij het team Burgerzaken zoeken we een Backoffice medewerker met kennis van de applicaties "iBurgerzaken’’ en CiPers van PinkRoccade.
Opdracht
Wat ga je doen?
-
Verhuisaangiftes: Je verwerkt alle aangiftes van verhuizing en emigratie;
-
Burgerlijke stand: Je maakt aktes van de burgerlijke stand op en verwerkt deze in de applicatie;
-
Je biedt waar nodig ondersteuning bij naturalisatie- en optieverzoeken.
Wat breng je daarvoor mee?
Wij zoeken iemand met een HBO-werk/ en denkniveau met een juridische component, bijvoorbeeld HBO-Nederlands Recht en een aantal jaren ervaring op het werkterrein van burgerzaken.
Verder ben je communicatief vaardig en heb je een klantvriendelijke instelling. Je kunt goed omgaan met veranderingen en je denkt in oplossingen in plaats van problemen.
Minimumeisen / knock-outcriteria
-
Aantoonbare kennis van- en werkervaring met iBurgerzaken en CiPers van PinkRoccade
Gunningscriteria (weging)
-
Minimaal een afgeronde juridische HBO Bachelor opleiding
-
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker burgerzaken bij een gemeente
Competenties
-
Je bent communicatief sterk
-
Je weet anderen op een prettige manier te motiveren en te overtuigen
-
Je bent klantgericht
-
Je brengt structuur en bent resultaatgericht
-
Je bent nauwkeurig en flexibel
|