Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2256
 
Opdracht
Administratief medewerker Backoffice Sociaal Domein
 
Sluitingsdatum
2018-10-29 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Startdatum: 1-12-2018
Einddatum: 31-3-2019
Optie tot verlenging: nee
Uren per week: 30
 
 
 
Voor ons zelfsturende team Backoffice Sociaal domein zijn wij op zoek naar een administratief medewerker.
 
Wat ga je doen?
 
  • Je verzorgt het jaarwerk en maakt aansluiting met het grootboek financiën;
  • Je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen;
  • Je werkt samen met andere teams en zorgt voor afstemming in de realisatie van de gezamenlijke doelen;
  • Je verwerkt rapporten in de uitkerings- en cliëntenadministratie aan de hand van rapporten en beschikkingen;
  • Je voert executoriale beslagen in de administratie en verstrekt informatie aan beslagleggers;
  • Je verstrekt uitbetalingen en voorschotten op uitkeringen, declaraties en overige uitgaven;
  • Je signaleert achterstanden in betalingen, draagt zorg voor het versturen van herinneringen en aanmaningen en verwerkt ontvangsten in de debiteurenadministratie;
  • Je rappelleert over tijdigheid en wijze van aanlevering van gegevens (o.a. afdracht belastingdienst);
  • Je beoordeelt en verwerkt verzoeken om toewijzing.

Vereisten / knock-outcriteria
  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau richting financiële administratie.

Gunningscriteria (weging)
  • Aantoonbare kennis van uitkerings- en cliëntenadministratie, blijkend uit relevante erkervaring
  • Aantoonbare werkervaring met het beoordelen en verwerken van verzoeken om toewijzing
  • Beschikbaar 30 uur per week
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als administratief medewerker op een uitkeringsadministratie bij een gemeente
  • Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase

Competenties
  • Nieuwsgierig en zichzelf verder willen blijven ontwikkelen
  • Samen kunnen werken, maar ook zelfstandig taken kunnen oppakken
  • Zelfkritisch en durven feedback te geven en te ontvangen
  • Communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht