Beschrijving
Startdatum: 1-12-2018
Einddatum: 31-3-2019
Optie tot verlenging: nee
Uren per week: 30
Voor ons zelfsturende team Backoffice Sociaal domein zijn wij op zoek naar een administratief medewerker.
Wat ga je doen?
-
Je verzorgt het jaarwerk en maakt aansluiting met het grootboek financiën;
-
Je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen;
-
Je werkt samen met andere teams en zorgt voor afstemming in de realisatie van de gezamenlijke doelen;
-
Je verwerkt rapporten in de uitkerings- en cliëntenadministratie aan de hand van rapporten en beschikkingen;
-
Je voert executoriale beslagen in de administratie en verstrekt informatie aan beslagleggers;
-
Je verstrekt uitbetalingen en voorschotten op uitkeringen, declaraties en overige uitgaven;
-
Je signaleert achterstanden in betalingen, draagt zorg voor het versturen van herinneringen en aanmaningen en verwerkt ontvangsten in de debiteurenadministratie;
-
Je rappelleert over tijdigheid en wijze van aanlevering van gegevens (o.a. afdracht belastingdienst);
-
Je beoordeelt en verwerkt verzoeken om toewijzing.
Vereisten / knock-outcriteria
-
Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau richting financiële administratie.
Gunningscriteria (weging)
-
Aantoonbare kennis van uitkerings- en cliëntenadministratie, blijkend uit relevante erkervaring
-
Aantoonbare werkervaring met het beoordelen en verwerken van verzoeken om toewijzing
-
Beschikbaar 30 uur per week
-
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als administratief medewerker op een uitkeringsadministratie bij een gemeente
-
Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase
Competenties
-
Nieuwsgierig en zichzelf verder willen blijven ontwikkelen
-
Samen kunnen werken, maar ook zelfstandig taken kunnen oppakken
-
Zelfkritisch en durven feedback te geven en te ontvangen
-
Communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk
|