Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
001730
 
Opdracht
Junior Adviseur Huisvesting
 
Sluitingsdatum
2018-11-02 17:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw, Facilitair
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving
Startdatum: 7-1-2019
Einddatum: 31-12-2019
Optie tot verlenging: 1 x 12 of 2 x 6 maanden
Uren per week: 32

Opdracht omschrijving
Wil jij graag jouw steentje bijdragen aan de complexe huisvestingsopgave van de grootste en meest zichtbare organisatie van Nederland?
De sector Huisvesting zoekt een Junior Adviseur Huisvesting.
 
Doelstelling
De vorming van de organisatie en het ontstaan van het nieuwe dienstverleningsconcept stellen andere eisen aan de Sector Huisvesting.
Dit gegeven, gecombineerd met de doelstelling om vanaf 2025 € 76,5 miljoen per jaar op de huisvesting te besparen, maakt een grote vastgoedoperatie bestaande uit honderden projecten noodzakelijk.
Dit vraagt om goed vastgoedmanagement en een versterking van de organisatie. Hoge kwaliteit, duurzaamheid, politiek en bestuurlijk krachtenveld zijn hierbij van essentieel belang.
Nadere informatie omtrent de opgave waarvoor de Sector Huisvesting staat, kan worden gevonden via de link naar de Bouwcampus.

Verantwoordelijkheden
Als Junior Adviseur Huisvesting voer je oa de volgende werkzaamheden uit:
  • uitvoeren van reality checks;
  • opstellen van vlekkenplannen;
  • fungeren als opdrachtgever voor huisvestingsklussen zoals verbouwingen of aanpassingen van locaties die te groot zijn voor de lokale Facility teams. Te denken valt aan: realiseren van tijdelijke huisvesting, grotere interne verhuizingen incl aanpassingen nav herverdeling locatie ed.

Vakmatige taken
  • de verantwoordelijkheid voor het ontwikkelen van onderdelen van het vakgebied zoals ruimtelijke ordening, methodes en technieken, marktontwikkelingen;
  • het bevorderen van de deskundigheid van collega’s door vanuit specialistische kennis en vaardigheden over te dragen.

Leidinggevende taken
N.v.t.
 

Contacten
 
Je onderhoudt contacten met:
  • collega's team Ruimtemanagement met name de assetmanagers
  • medewerkers sector huisvesting Politiedienstencentrum
  • medewerkers facilitaire services Politiedienstencentrum
  • operationeel leidinggevenden politie eenheid

Inzet in de lijn of project
  • Project

Opleiding
  • Minimaal HBO afgeronde opleiding in de richting van Technische Bedrijfskunde, Bouwkunde of Facility Management of gelijkwaardig.

Werkervaring
  • Relevante werkervaring als Junior Huisvestings Adviseur of gelijkwaardige rol;
  • Aantoonbare ervaring in het zelfstandig ontwikkelen en realiseren van vlekkenplannen en reality checks voor (non-profit) organisaties;
  • Aantoonbare ervaring in het managen van huisvestingsklussen zoals verbouwingen of aanpassingen van locaties die te groot zijn voor de lokale Facility teams. Te denken valt aan: realiseren van tijdelijke huisvesting, grotere interne verhuizingen incl aanpassingen nav herverdeling locatie ed.;
  • Je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van vastgoed en hebt laten zien deze ontwikkelingen te kunnen vertalen naar vastgoedvraagstukken;
  • Ervaring met functionele aansturing van medewerkers;
  • Ervaring met onderhandelingen in complexe organisatie en een politiek bestuurlijk gevoelige omgeving.

Competenties
  • Organisatiesensitiviteit
  • Netwerkvaardigheid
  • Probleemanalyse
  • Creativiteit
  • Resultaatgericht
  • Systeemdenken
  • Organiseren eigen werk

 

 
Type opdrachtgever
Overige
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht