Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2273
 
Opdracht
ICT Beheerder
 
Sluitingsdatum
2018-11-05 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving
Startdatum: z.s.m.
Duur: 6 maanden
Optie tot verlenging: mogelijk, maar nog niet bekend
Uren per week: 36
 
 
Aanvraag voor een ICT beheerder
 
 
Vereisten / knock-outcriteria
  • Een gevolgde HBO opleiding
  • Je beschikt over MCSA, MCSE of MSITP of een vergelijkbare certificering
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de ICT branche
  • Je bent bereid om ook buiten de reguliere kantoortijden bereikbaar te zijn en te werken
 
Gunningscriteria (weging)
  • Een afgeronde HBO bachelor opleiding
  • Aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke instelling
  • Aantoonbare kennis van en ervaring met Windows 2008, 2012 en 2016
  • Aantoonbare kennis van en ervaring met Ivanti / RES Workspace manager
  • Aantoonbare kennis van en ervaring met Citrix Xenapp en Citrix Netscaler
  • Aantoonbare kennis van en ervaring met TopDesk en Security
  • Aantoonbare kennis van en ervaring met ITIL en projectmatig werken
  • Je beschikt over een rijbewijs B
  • Aantoonbare werkervaring met Firewalls en Cisco producten
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de ICT branche
  • Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase

Log voor een uitgebreide opdrachtomschrijving in op de inhuurdesk!

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht