Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
SRQ118639
 
Opdracht
Senior Adviseur Projectbeheersing (Bedrijfsvoering)
 
Sluitingsdatum
2018-11-07 23:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Inkoop, Juridisch
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
Startdatum: 1-11-2018
Einddatum: 31-10-2019
Optie tot verlenging: maximaal 2 x 12 maanden
Uren per week: 36
 

Functieomschrijving
 
Deze organisatie staat voor de grootste onderhoudsopgave in zijn geschiedenis.
Keringen, sluizen, bruggen, tunnels en viaducten die in de vorige eeuw zijn gebouwd, zijn toe aan renovatie en vervanging.
We zien dit als een kans om onze infrastructuur meteen veiliger, duurzamer en digitaal up-to-date te maken.
Dat vraagt, naast flinke investeringen, om menskracht en specifieke kennis.
 
Als senior adviseur projectbeheersing zorg je voor de juiste toepassing van beheersaspecten binnen onze organisatie.
 
Je focust op een of meerdere specifieke aspecten van projectbeheersing, te weten risico-, kwaliteits-, plannings-, informatie- of financieel management.
Binnen projectteams zorg je ervoor dat iedereen het belang van projectbeheersing onderkent en onderschrijft.
De projectteams zijn dankzij jou in staat om grote multidisciplinaire, complexe projecten of een combinatie van projecten gestructureerd te beheersen.
Hiertoe inventariseer en analyseer je beheersmaatregelen binnen het totale (project)beheersproces. Je stelt deze vast en monitort ze.
 
Ook lever je tijdig volledige en juiste managementinformatie aan.
Je adviseert de projectmanager en de andere betrokkenen over de opzet, kwaliteit en werking van hun managementsystemen.
Hierbij streef je uniformiteit na. Op basis van jouw adviezen worden beslissingen over meerjarige beheersmaatregelen genomen.
 
Binnen de organisatie ben je de inhoudelijke vraagbaak voor collega’s en in het werkveld onderhoud je een relevant netwerk.
Je draagt aantoonbaar bij aan de verbetering en standaardisering van het beheersingsproces binnen projecten.
 
 
 
Functie-eisen
 
Werk- en denkniveau
 · Bachelor - HBO
 
Kennis en ervaring
 · Je hebt minimaal een jaar ervaring binnen het vakgebied projectbeheersing
 · Je hebt ervaring met advisering en uitgebreide kennis van financieel, plannings- of risicomanagement
 · Je hebt kennis van relevante inkoopprocessen en contractvormen
 · Je hebt kennis van de werkwijze rondom aanleg- en onderhoudsprojecten, zowel in totaliteit als in relatie tot projectbeheersing
 · Je kunt goed plannen, organiseren en analyseren
 · Je bent een teamspeler en toont lef en initiatief
 · Je bent je bewust van de (in)formele regels, verschillende posities, ontwikkelingen, gevoeligheden en krachtenvelden binnen en buiten de organisatie en handelt ernaar
 · Je herkent je in onze kernwaarden: resultaatgericht, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer, ondernemend en verbindend
 

Log voor een complete opdrachtomschrijving in op de inhuurdesk!

 

 
Type opdrachtgever
Rijkswaterstaat
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht