Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Uitkeringsadministratie
 
Sluitingsdatum
2018-11-19 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Groningen
 
Beschrijving
Startdatum: 26-11-2018
Einddatum: 1-2-2019
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Uren per week: 32-36


Opdrachtomschrijving
 
  • Je verricht en controleert de complexere werkzaamheden ten behoeve van de uitkeringsadministratie (zowel het inrichten als het beheer).
  • Je controleert de invoergegevens van de casemanager aanvraag en berekent de eerste betaling van de uitkering en verricht de periodieke betalingsrun.
  • Je zorgt voor een adequate inrichting en organisatie van werkprocessen, procedures en interne bedrijfsvoering en stemt deze af met de kwaliteitsmedewerker.
  • Je verricht vanuit het eigenvakgebied werkzaamheden met betrekking tot de financiële administratie.; hieronder valt oa. boekingen ontvangsten, jaarrekening, begroting MURAP, BURAP.
  • Je levert gegevens (en stemt deze af) voor: managementinformatie, ken- enStuurgetallen. Je levert gegevens voor en verwerkt gegevens van derden.

Kandidaatomschrijving
HBO werk- en denkniveau
Fraude-alertheid       
Kennis van en ervaring met de uitkeringsadministratie en de financiële administratie
Bekendheid met de gangbare vakterminologie en werkwijzen
Ervaring met Civision Samenlevingszaken
Sterk oplossingsvermogen
 
 
Gewenste competenties
  • Accuraat
  • Integriteit
  • Analytisch vermogen
  • Verantwoordelijk
  • Plannen
  • Organiseren
  • Samenwerken
 
 
Eisen
  • Je hebt minimaal een succesvol ageronde HBO opleiding.
  • Aantoonbare kennis van het gemeentelijk beleid, procedures op het vakgebied en uitvoeringsvoorschriften.

Gunningscriteria
  • Kennis van software pakket programma CSAM
  • Ervaring met het opleiden van collega's
  • Ervaring met het herinrichten van administratieprocessen

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht