Beschrijving
Startdatum: 26-11-2018
Einddatum: 1-2-2019
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Uren per week: 32-36
Opdrachtomschrijving
-
Je verricht en controleert de complexere werkzaamheden ten behoeve van de uitkeringsadministratie (zowel het inrichten als het beheer).
-
Je controleert de invoergegevens van de casemanager aanvraag en berekent de eerste betaling van de uitkering en verricht de periodieke betalingsrun.
-
Je zorgt voor een adequate inrichting en organisatie van werkprocessen, procedures en interne bedrijfsvoering en stemt deze af met de kwaliteitsmedewerker.
-
Je verricht vanuit het eigenvakgebied werkzaamheden met betrekking tot de financiële administratie.; hieronder valt oa. boekingen ontvangsten, jaarrekening, begroting MURAP, BURAP.
-
Je levert gegevens (en stemt deze af) voor: managementinformatie, ken- enStuurgetallen. Je levert gegevens voor en verwerkt gegevens van derden.
Kandidaatomschrijving
HBO werk- en denkniveau
Fraude-alertheid
Kennis van en ervaring met de uitkeringsadministratie en de financiële administratie
Bekendheid met de gangbare vakterminologie en werkwijzen
Ervaring met Civision Samenlevingszaken
Sterk oplossingsvermogen
Gewenste competenties
-
Accuraat
-
Integriteit
-
Analytisch vermogen
-
Verantwoordelijk
-
Plannen
-
Organiseren
-
Samenwerken
Eisen
-
Je hebt minimaal een succesvol ageronde HBO opleiding.
-
Aantoonbare kennis van het gemeentelijk beleid, procedures op het vakgebied en uitvoeringsvoorschriften.
Gunningscriteria
-
Kennis van software pakket programma CSAM
-
Ervaring met het opleiden van collega's
-
Ervaring met het herinrichten van administratieprocessen
|