Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2343
 
Opdracht
Medewerker Vergunningverlening
 
Sluitingsdatum
2018-12-03 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
Startdatum: z.s.m.
Duur: 3 maanden
Optie tot verlenging: 1 x 3 maanden
Uren per week: 36
 

Opdracht
 
Als administratief medewerker vergunningverlening ben je dagelijks belast met de registratie van de omgevingsvergunningaanvragen (voor onder andere bouwen, slopen, uitritten, kappen en monumenten).
Verder geef je onder andere informatie aan de klanten over bestemmingsplannen, vergunningsvrij bouwen, bouwmogelijkheden, uitbreiden, splitsen, kappen en uitritten.
Je draagt zorg voor dossiervorming en verstrekt  gegevens aan het Centraal Bureau Statistiek. Behandel je aanvragen voor parkeervergunningen en parkeerontheffingen.
Je realiseert je dat je onderdeel bent van en medeverantwoordelijk bent voor de organisatie. Je staat voor wie je bent en voor wat je doet.
Je blijft doelmatig handelen door je eigen gedragsstijl, ideeën en werkwijzen aan te passen aan veranderende omstandigheden, taken, verantwoordelijkheden en/of mensen. Je werkt en denkt vanuit de klant met inachtneming van het algemeen belang. Je blijft optimaal presteren onder stressvolle omstandigheden. Je bent in staat om zowel formeel, als informeel informatie uit te wisselen. Je werkt in een open werksfeer met anderen aan resultaten, Je bent in staat om binnen je eigen functie zaken af te handelen en je bent hierop aanspreekbaar. Nieuwe kennis, vraagstukken, problemen, klachten, en fouten zie je als kansen om jezelf te verbeteren.

 
Vereisten / knock-outcriteria
 
Aantoonbare werkervaring met de Wabo (wet algemene bepalingen omgevingsrecht) bij een gemeente.
Minimaal 32 uur per week beschikbaar.
 

Gunningscriteria
 
Afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau in een juridische-, bouwkundige of RO richting.
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de Wabo (wet algemene bepalingen omgevingsrecht) bij een gemeente.
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar met het schrijven van verweerschriften in het kader van de Wabo.
Aantoonbare kennis van digitale vergunningverlening en de APV blijkend uit relevante werkervaring.
Aantoonbare kennis van Squit XO blijkend uit relevante werkervaring.
Je bent bereid om bij goed functioneren na 6 maanden kosteloos in dienst te treden.
 
 
Competenties
 
je bent collegiaal en enthousiast en je hebt een klant- en servicegerichte instelling.
je werkt efficiënt.
je bent tactvol, assertief en je bent representatief.
je bent flexibel inzetbaar.
je bezit goede contactuele eigenschappen.

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht