Beschrijving
Startdatum: 1-1-2019
Einddatum: 30-6-2019
Optie tot verlenging: ja
Uren per week: 24
Deze organisatie staat voor duurzaamheid en het bewaken en verbeteren van de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving.
Dit doen we door vergunningverlenings-, toezichts-, handhavings- en adviestaken uit te voeren.
We nemen milieubeschikkingen namens gemeenten, zien toe op naleving van milieuwetgeving,
geven milieuadvies aan opdrachtgevers en informeren inwoners en bedrijven op het gebied van milieu in opdracht van gemeenten en andere overheden.
Het team Informatiemanagement zet in 2019 volop in op de aanbesteding van een nieuw zaak- en DMS systeem, het beoordelen en monitoren van de datakwaliteit,
DSO en de Omgevingswet en alle relevante projecten daaromtrent.
Voor tijdelijke aanvulling binnen het team zoeken we een adviseur Informatiemanagement.
Als adviseur opereer je binnen het veld van Informatiemanagement, Dienstverlening en de organisatie.
Je levert een bijdrage aan projecten bij Informatiemanagement en adviseert op het gebied van informatievoorziening vraagstukken.
Projecten waarbij de adviseur werkzaamheden gaat verrichten zijn:
- Aanbesteding VTHA (zaak) systeem / DMS
- Datakwaliteit – Omgevingswet en pilots
- Datakwaliteit – projecten zijn gestart met Bodem en Vergunningverlening, in 2019 wordt verder gegaan met de thema’s toezicht & handhaving en advisering (EV / Lucht / Geluid / RO / Asbest etc.)
- Datakwaliteit – documenten / besluiten goed toegankelijk, vanuit de gedigitaliseerde Cintas dossiers
- Datakwaliteit – uitvoeren audits
- Handboek vervanging - implementatie
- Handboek vervanging – uitvoeren audits
- Handboek vervanging - relatie tot het nieuwe VTHA (zaak) systeem / DMS
- Handboek vervanging – starten met doorontwikkeling vernietiging en overbrenging / e-depot
- AFAS – doorontwikkeling t.b.v. archivering
- AFAS – doorontwikkeling t.b.v. datakwaliteit
- AFAS – handboek vervanging aanvullen met procedures betreffende dossiervorming in AFAS
- AFAS – uitvoeren audits
- Oasis – project starten dat er over een x aantal jaar dossiers zijn geschoond en overgedragen naar de betreffende archiefbewaarplaats
- Archivering – procedure ontwikkelen digitale vernietiging en overbrenging (een en ander met archivarissen van de verschillende bevoegd gezagen)
- Project digitalisering formulieren PZH
- Advisering projectenkalender
Eisen
- afgeronde HBO opleiding en aanvullende relevante cursussen
- minimaal 5 jaar werkervaring bij een omgevingsdienst
Wensen
- minimaal 7 jaar ervaring te hebben met zaak- en DMS systemen (bij voorkeur AFAS, Squit en Verseon) en adviseren over archivering, vernietiging, auditing, datakwaliteit en digitaliserings vraagstukken
- kennis van wet- en regelgeving op het gebied van Informatiemanagement, AVG, auditing, Archivering en vernietiging alsmede ook van de systemen AFAS, Squit, Verseon
Competenties:
- zowel teamplayer als zelfstandig opererend
- flexibel
- accuratesse, oog voor detail
- communicatief zeer vaardig
- bestuurlijke en politieke antenne
|