Beschrijving
Startdatum: 7-1-2019
Einddatum: 7-7-2019
Optie tot verlenging: 1 x 6 maanden
Uren per week 24
Opdracht
Deze gemeente is op zoek naar een bestuurssecretaresse.
Je werkt binnen de afdeling Bestuurs- en managementondersteuning in een dynamische omgeving en jij maakt deel uit van het team Bestuurs- en directiesecretariaat dat bestaat uit vier medewerkers.
Het team valt onder verantwoordelijkheid van de gemeentesecretaris. Je belangrijkste taak is het secretarieel ondersteunen van de burgemeester en de wethouders.
Je voert zelfstandig alle taken uit die hier bij horen, zoals:
-
Complex agendabeheer;
-
In goede banen leiden van alle informatiestromen (mail, telefoon, post);
-
Beheer van vergaderstukken;
-
Zorgen voor adviezen / annotaties van betrokken ambtenaren;
-
Bewaken acties / planning van burgemeester en wethouders;
-
Organiseren en faciliteren van vergaderingen;
-
Ontvangen bezoekers (gastvrouw);
-
Reiskostendeclaraties verwerken.
Gunningscriteria (weging)
-
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse op het niveau van management, bestuur en / of directie in de afgelopen 5 jaar (30 punten);
-
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen een overheidsorganisatie in de afgelopen 5 jaar (25 punten);
-
Een afgeronde opleiding op minimaal MBO 4 niveau in de richting van secretaresse of administratie (20 punten);
-
Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (10 punten).
Geef in je cv duidelijk aan in hoeverre je aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria.
De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
-
Goede communicatieve vaardigheden in woord en op schrift;
-
Klantgericht;
-
Oplossings- en resultaatgericht;
-
Flexibel en betrokken;
-
Betrouwbaar.
-
CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Di – Wo – Do.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 13 december 2018 van 09.30 tot 12.30 uur.
De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 12 december 2018 bericht.
|