Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
SRQ119510
 
Opdracht
Medior Programmaondersteuner
 
Sluitingsdatum
2018-12-13 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
Startdatum: 1-1-2019
Einddatum: 31-1-2019
Optie tot verlenging: 1 x 6 maanden
Uren per week: 32
 
 
De programmaondersteuner is vertrouwd met alle aspecten die kenmerkend zijn voor de ondersteuning van een programma. De medewerker is een 'doener'.
De programmaondersteuner gaat deel zijn van het programmabeheersteam. Programmabeheersing bestaat uit financieelmanagement, communicatiemanagement, risisicomanagement en resourcemanagement. 
De programmaondersteuner biedt ondersteuning in alle aspecten van de programmabeheersing.
 
 
Tot de werkzaamheden behoren:
- Het voeren van de operationele financiele administratie
- Het verzorgen en beheren van de projectstructuur in SAP
- Het mede onderhouden van contacten met andere (financiele) afdelingen en aanspreekpunt voor SAP aangelegenheden
- Vaststellen van de juistheid en volledigheid van ingekomen stukken (facturen etc.)
- Ondersteunen van de Manager Projectbeheersing bij de maandelijkse Dashboards
- Het ondersteunen van de risicomanager
- Ondersteunen bij planningsmanagement
- Ondersteunen bij het inhuurproces (capaciteitsmanagement)
 
Je zorgt voor het integreren van informatie, bewerken en analyseren van gegevens en legt verbanden.
Met deze gegevens lever je tijdig de juiste rapportages en overzichten aan en adviseer je de manager programmabeheersing over de beheersing van het project of van het proces daarvan.
 
 
Functie-eisen
 
Werk- en denkniveau
HBO
 
Kennis en ervaring
• Je hebt minimaal 5 jaar relevante ervaring in het vakgebied programmabeheersing;
• Je hebt kennis van de volledige reikwijdte van projectbeheersing en ervaring met één of meerdere subdisciplines (kwaliteit, planning, informatie, capaciteit, scope/wijzigingen);
• MS Office kent voor jou weinig tot geen geheimen;
• Uitstekende vaardigheden in MS Excel is een eis;
• Ruime ervaring met SAP (financiele module) is een eis. Je kunt dossiers en zaken aanmaken, (raam)-ATBS aanleggen, de projectstructuur in de projectbuilder aanpassen en PS-rapportages lezen en vertalen;
• Je kunt goed omgaan met stress en je weet hoofd- en bijzaken te onderscheiden;
• Minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie bij grote projecten binnen de overheid is een eis;
• Je bent communicatief vaardig en beschikt over een perfecte beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
• Het werken in een ICT gerelateerd veranderingstraject is voor jou geen uitdaging;  
• Je bent beschikbaar voor 36 uur per week van maandag t/m vrijdag.
 
Meest essentiële competenties
• Samenwerken
• Klantgerichtheid
• Plannen en organiseren
• Organisatiesensitiviteit
• Netwerkvaardigheid
• Analyseren

 

 
Type opdrachtgever
Rijkswaterstaat
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht