Beschrijving
Startdatum: 15-1-2019
Einddatum: staat open
Optie tot verlenging: staat open
Uren per week: 36
Als eigenaar en beheerder zet deze gemeente haar vastgoed gericht in om de sociale, fysieke en maatschappelijke opgaven in de stad te realiseren.
Daarom programmeert, ontwikkelt en realiseert de vastgoed organisatie (ver)nieuwbouwprojecten en renovaties met maatschappelijke impact.
Wij zijn direct betrokken bij huisvestingvraagstukken van onze klanten en herontwikkelen ons vastgoed dat aan het einde van haar levensduur is en wij voegen nieuwe huisvesting toe.
We helpen onze (potentiele)huurders bij hun huisvestingsvraagstuk en vertalen dit naar lokatiestudies, vastgoed scenario’s en concepten.
Dit varieert van een nieuwe bibliotheek tot de herontwikkeling van een verouderd multifunctioneel gebouw en de huisvesting voor culturele instellingen.
Wij op zoek naar een projectmanager die, als ontwikkelende “architect” Bedrijfsmatig Onroerend Goed (BOG), de huisvestingsbehoefte pakkend weet te vertalen naar locatie en vastgoedmogelijkheden
en impact kan leveren voor onze opdrachtgevers en haar klanten door waarde toe te voegen aan ons vastgoed.
De DUUR van deze opdracht is afhankelijk van de afspraken die met jou te maken zijn over een mogelijk (gezamenlijke) toekomst.
Wanneer je direct bij ons in dienst wilt komen of wanneer we een periode plezierig en constructief met elkaar hebben gewerkt via detachering
zou dat wat ons betreft kunnen zijn in de vorm van een langer durende voortzetting van een inhuurrelatie, een tijdelijk contract en/of (continuering van) een vast contract.
Wij laten nadrukkelijk alle opties open.
Wat ga je doen:
-
Optreden als projectmanager namens opdrachtgever bij huisvestingsstudies, locatie onderzoeken, haalbaarheidsstudies, nieuwbouw en renovaties van de ideefase tot en met de ingebruikname en nazorg;
-
Sparringpartner zijn voor de opdrachtgever op inhoud, klantrelaties en proces;
-
Klantvragen vertalen naar huisvestingsvraagstukken en oplossingen en deze door vertalen naar Ruimtelijke en Functionele programma’s en outputspecificaties;
-
Adviseren over samenwerkingsverbanden en over de vorm van een bouworganisatie;
-
Schrijven van integrale beslisdocumenten en adviezen;
-
Organiseren van participatie en co-creatie met omwonenden en stakeholders, kwaliteit, contractvormen, planprocedures, participatie niveau van gebruikers en omgeving;
-
Opstellen van SWOT analyses, Stiko’s, TCO analyses, planningen maken op inhoud en proces managen inclusief beslis- en communicatiemomenten;
-
Beheersen en managen van UAV contracten (Design en Build, GC, bouwteamverband) op de principes van SCB (systeemgerichte contract beheersing)
-
Tijdig managen en verwerven van vergunningen, procedures en toestemmingen die voor het project nodig zijn;
-
Zorgen voor een projectoverdracht naar de vastgoedbeheer en exploitant;
-
Pro-actief rapporteren aan opdrachtgever over voortgang, uitputting middelen, beslismomenten, risico’s en beheer/bijsturingsmaatregelen;
Jij bent/hebt:
-
Een afgeronde opleiding richting Academie voor de Bouw, Bouwkunde, Bouwtechnische bedrijfskunde, Planologie, Bouwmanagement & Vastgoed, of vergelijkbaar op minimaal HBO niveau;
-
Een aanvullende opleiding op het gebied van Vastgoedontwikkeling bijvoorbeeld Vastgoed Business School of circulair en klimaatbestendig bouwen is absoluut een pre;
-
Zeker zes jaar relevante werkervaring op het gebied van vastgoed- en gebiedsontwikkeling, vastgoedtransacties en tenderprocedures in BOG of utiliteitsbouwprojecten;
-
Specifieke vastgoedkennis op het gebied van vertaling van organisatie vraagstukken naar huisvestingsbehoefte naar vastgoed mogelijkheden die doorslaggevend is voor het ontwikkelen van projecten in een hoogstedelijke omgeving;
-
Door jouw specifieke rol in projecten heb je inhoudelijke kennis opgedaan inzake de juridische, financiële en technische aspecten van omgevingsmanagement en je daarmee een eigen inzicht gevormd op deze zaken.
-
Door je ervaring in een bestuurlijke context bezit je een stevig ontwikkeld politiek inlevingsvermogen en kan je goed omgaan met tegengestelde belangen
-
Je maakt verbinding met de collega’s binnen de afdeling in andere portefeuilles en deelt vakinformatie proactief.
|