Beschrijving
Startdatum 25-11-2013
01-03-2014
24
8
1
3
Als Juridisch medewerker handhaving Wabo adviseer je over juridische aspecten van toezicht en handhaving van de Wabo. Je werkzaamheden zijn onder meer het verstrekken van juridische adviezen op het gebied van toezicht en handhaving Wabo. Je bent in staat om beschikkingen ten aanzien van handhavingszaken op te stellen, het inhoudelijk behandelen van en adviseren over zienswijzen en bezwaar- en beroepsprocedures, inclusief vertegenwoordiging in rechte. Je bent ook in staat om vanuit juridische invalhoek bijdragen aan de totstandkoming van beleidsnota's etc. te leveren, te participeren in diverse interne en externe overlegsituaties.
Je hebt een opleiding op HBO-niveau, richting Handhaving, Milieurecht, Ruimtelijke Ordening of gelijkwaardig. Je bent zowel schriftelijk als mondeling in staat vaardig te communiceren. Je hebt juridische kennis en ervaring en oog voor bestuurlijke, maatschappelijke en publieke zaken. Je bent resultaat gericht, zelfstandig, overtuigend en integer
CV volledig in het Nederlands (maximaal 7 pagina's). Minimaal 1 referentie van een eerder relevant project/opdracht.
Tarief (inclusief alle kosten, exclusief BTW)
Maximaal: € 40,00
Inhoudelijke CV eisen
afgeronde HBO opleiding
ervaring met de juridische afhandeling van handhavingsdossiers WBO bij een gemeente
Inhoudelijke CV wensen
40 % Juridische HBO opleiding
40 % Ervaring met juridische afhandeling van handhavingsdossiers
10 % Ervaring met SQUIT XO (beheerapplicatie handhaving)
10 % Zelfstandig, restultaatgericht, goede communicatieve eigenschappen, integer
Planning
08-11-2013 00:00
13-11-2013 23:59
13-11-2013 23:59
15-11-2013 23:59
18-11-2013 00:00
19-11-2013 23:59
|