Beschrijving
-
Startdatum: februari 2019
-
Einddatum: 31-01-2020
-
Aantal uren per week: 36
-
Optie tot verlenging: ja, 1 jaar
De inkoper:
-
Stelt zelfstandig Europese aanbestedings- en contractstukken op;
-
Maakt een inkoopstrategie voor de aan de inkoper toegewezen inkooppakketten;
-
Adviseert, organisatie breed, over toekomstige inkoopprojecten;
-
Verzorgt de voorbereiding, coördinatie en begeleiding van inkooptrajecten en voert de regie op de inkooptrajecten;
-
Richt de inkoopprojectorganisatie in; het zogenaamd multidisciplinair team;
-
Besteedt diensten e/o leveringen Europees aan;
-
Je voert gesprekken met opdrachtgevers en budgethouders over de voortgang van uitgevoerde inkoop- en aanbestedingstrajecten;
-
Bewaakt en rapporteert voortgang, knelpunten en beslismomenten;
-
Toetst en verantwoordt de behaalde inkoopresultaten aan de afdelingsmanager;
-
Draagt zelfstandig zorg voor het opbouwen van het inkoopdossier en toetst deze op rechtmatigheid en compleetheid;
-
Begeleid de implementatie van (nieuwe) contracten door een gedegen overdracht aan de contractmanager.
Het uitvoeren van een Europese aanbesteding (specificeren, selecteren en contracteren) per levering e/o dienst met als resultaat een of meer getekende overeenkomsten.
De inkopers gaan ieder circa 3 tot 5 Europese (openbare) aanbestedingstrajecten uitvoeren.
|