Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
SRQ125564
 
Opdracht
Juridisch medewerker handhaving/vergunningen
 
Sluitingsdatum
2019-02-25 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Juridisch, Openbare orde en veiligheid
 
Provincie
Overijssel
 
Beschrijving

Aantal uur per week 16,00

Startdatum  11-3-2019

Einddatum  1-7-2019

Optie tot verlengen ja

Juridische Zaken, onderdeel van het team ontwikkeling, is onderdeel van het domein Ruimte. Juridische zaken voert taken uit op het gebied van handhaving, ondermijning (veiligheid) en vergunningverlening

Wat ga je doen?

  • Bestuursorganen van de gemeente vertegenwoordigen in bezwaar- en beroepszaken;
  • Adviseren aan bestuur, directie, management en medewerkers over alle relevante juridische aspecten die zich aandienen binnen de domeinen Ruimte en Dienstverlening (met name Wabo, en APV/Bijzondere wetten);
  • Adviseren, toetsen en ontwerpen en opstellen van procedures, beschikkingen en/of verordeningen;

Je beschikt over een afgeronde juridische opleiding op minimaal HBO-niveau en hebt gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen.
Enkele jaren ervaring als juridisch medewerker binnen een gemeentelijke organisatie  is noodzakelijk, evenals kennis van en ervaring met algemeen bestuursrecht, waaronder de Algemene Wet Bestuursrecht, Wabo en APV/Bijzondere wetten.
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen dienen zich te laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, die dan de offerte indient.

Voor meer details zie de inhuursite.

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht